صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۹

اخبار


واگذاری ۴هزار مسکن مهر پرند
آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس به شهرداری پرند به منظور تسهیل تردد ساکنان پرداخت شده است، از افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی، دو پارک، مسجد، کلانتری و مرکز درمانی در خردادماه امسال خبر داد. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: هم اکنون برای ۳۳هزار و ۵۰۰ نفر در شهر جدید پرند تأمین زمین شده و فرآیند انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آغاز شده است. صیادی افزود: تا پایان خردادماه به شرط تأمین آب، برق و گاز، امکان افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود و از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۱۲ هزار و ۹۶ واحد مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پرند تحویل داده شده است.

افتتاح ۱۸۴۲ واحد نهضت ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از برنامه‌ریزی‌ این اداره کل برای افتتاح هزار و 842 واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد. حسین جنتی گفت: هزار و 842 واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر، ۳۰۸ واحد در رباط‌‌ کریم، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است. وی گفت: در جلسه صد و ششم شورای مسکن استان تهران بر اهمیت پای کار بودن و ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان و آب و برق و گاز تأکید و مقرر شد پروژه‌هایی که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مطابق قانون در فایل ارائه خدمات سریع وزارت نیرو قرار بگیرند.
 
بهره‌برداری از ۱۵۰ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده
معاون وزیر راه و شهرسازی هم از ضرورت ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در بافت‌های فرسوده برای تحقق برنامه نهضت ملی مسکن در این بخش خبر داد و گفت: باید تا پایان امسال ۱۵۰ هزار واحد نوسازی مردمی مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری به بهره‌برداری برسد. محمد آیینی افزود: باید امسال عملیات ساخت دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکن مشارکتی روی املاک و اراضی شرکت آغاز شود.

جستجو
آرشیو تاریخی