صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و سه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و سه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج
 خبر اول اینکه،سخنگوی فراجا از دستگیری محمد ذاکر مشهور به رامش عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.
سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس اعلام کرد: در پی اشراف اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناسایی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماس بموقع با پلیس ۱۱۰، موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به رامش و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد طی دو عملیات جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین هشت نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطات این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ادامه سیاسی‌کاری شورای حقوق بشر علیه ایران
 خبر دیگر اینکه، شورای حقوق بشر سازمان ملل بتازگی با تمدید مأموریت سازکار موسوم به کمیته حقیقت‌یاب در مورد ایران به مدت یک سال دیگر موافقت کرد.
این نهاد همچنین مأموریت جاوید رحمان، به‌اصطلاح گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر در امور ایران را تمدید کرد.
این کمیته در آذر سال ۱۴۰۱ و پس از اغتشاشات در ایران پس از برگزاری نشستی در شورای حقوق بشر و تصویب قطعنامه‌ای ضدایرانی تشکیل شد.
کمیته مذکور همچنین در اسفند گذشته و در جریان نشست ۵۵ شورای حقوق بشر سازمان ملل نتیجه تحقیقات ادعایی خود را در قالب گزارشی ارائه کرد و در همان روز ۳ عضو این کمیته با برگزاری نشست خبری ادعا‌هایی را درباره ایران تکرار کردند.

پخش زنده اینترنشنال از شبکه صهیونیستی!
 شنیدیم که، شبکه ضدایرانی اینترنشنال که پیش از این اقدام به اعزام خبرنگار به سرزمین‌های اشغالی کرده بود، حالا برنامه پخش زنده خود را از شبکه 12 اسرائیل پخش کرد. بابک اسحاقی که از آغاز جنگ طوفان الاقصی و برای پوشش حملات ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، با حضور در استودیو شبکه 12 رژیم صهیونیستی، ارادت خود و اینترنشنال را به اسرائیل نشان داد. اگر در طول اغتشاشات سال قبل ایران شبکه تروریستی اینترنشنال از اعلام وابستگی خود به سرزمین‌های اشغالی هراس داشت، حالا این هراس را کنار گذاشته و به صراحت از مزدوری خود برای اسرائیل پرده‌برداری می‌کند.

حمایت تحریرالشام از جیش الظلم!
 دست آخر اینکه، در پی حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به پایگاه‌های انتظامی و نظامی استان سیستان و بلوپستان که منجر به شهادت 16 نفر از مدافعان امنیت ایران شد، اعضای گروهک تروریستی-تکفیری تحریرالشام که در حال حاضر در ادلب سوریه مستقر هستند، با ارسال پیام‌هایی به شبکه‌های اجتماعی جیش الظلم، از جنایت اخیر این گروه در سیستان و بلوچستان اعلام رضایت و حمایت کردند. نکته جالب توجه ماجرا این است که جریان رسانه‌ای جیش الظلم با دروغ پردازی ناشیانه‌ای، اعضای وابسته به تکفیری‌ها که در ادلب به سر می‌برند را به عنوان جوانان سوری معرفی کرده است!

جستجو
آرشیو تاریخی