گزارش و خبر

دیدار با گل‌محمدی یک دورهمی دوستانه بود
اوسمار: به دنبال جهشی بلند هستیم
اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: «بازی خیلی مهمی در پیش داریم.
در واقع وارد 10 بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در 10 بازی آخر، ما پرش خوبی داشتیم ، امیدوارم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در 10 بازی آخر این فصل هم یک پرش بلند و خیلی خوب داشته باشیم. پیکان دو پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره عوض کرده و یک مهاجم گرفته که در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و
ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.
 البته پیکان بعضی وقت‌ها سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم سه امتیاز لازم را کسب کنیم. این بازی، پنجمین بازی فشرده ما است و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا نتیجه مطلوب بگیریم. »
او در واکنش به این موضوع که هواداران از نتیجه و کیفیت دربی راضی نیستند و براین اساس بزرگ‌ترین درس او از دربی چیست که در 10 بازی آینده پرسپولیس از آن استفاده کند، عنوان کرد: «بازی صفر- صفر برای هیچ تماشاگری خوب نیست و ناراحت‌کننده است. در دربی، خیلی وقت تلف شد و تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و بازدیدهای VAR خیلی اتفاق افتاد و بیشتر باعث شد که دربی کسل‌کننده شود. البته ما می‌خواستیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم اما نشد.
درسی که از دربی گرفتیم این است که از هر موقعیتی که به دست می‌آوریم باید استفاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم و به فکر موقعیت قبل و بعدمان نباشیم.این مربی برزیلی، در خصوص این‌که گل‌محمدی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته که با او صحبت‌ کرده و آیا او درباره دربی با سرمربی پیشین پرسپولیس صحبتی داشته و مشورتی گرفته یا خیر، چنین توضیح داد: «این ملاقات، یک شام دوستانه بین دو نفر که همدیگر را دوست دارند، بوده است. خارج از محیط کاری می‌خواستیم هم را ببینیم و درباره گذشته صحبت کنیم، فقط یک دورهمی دوستانه بود. »

 
 هاشمی‌نسب: تحریمم کرده بودید، دو شب نخوابیدم!
جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی دیدار استقلال و هوادار شرکت نکرد که این موضوع به سوژه‌ای برای اظهارات دستیار او تبدیل شد. مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: «قبل از هر چیز، صحبت‌هایم را با این موضوع شروع می‌کنم که در بازی قبل گفته می‌شد این بازیکنان در حد استقلال نیستند و به درد نمی‌خورند. خواستم بگویم که اگر ما به تقویت تیم نیاز داشتیم که بازیکن به ما اضافه شود، به این دلیل نبود که بازیکنان‌مان ضعیف هستند یا به آنها اعتقادی نداریم.
ما این روزها را دیده بودیم که هر چهار روز یک بار مسابقه برگزار می‌کنیم. واقعاً خستگی را در ساق تک تک بازیکنان‌مان می‌توانیم حس کنیم. نیاز به تغییر و تحولاتی داشتیم ولی به خاطر کمبود بازیکن نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. جا دارد به تک تک بازیکنان‌مان خسته نباشید بگوییم و به آنها می‌گویم که با تمام وجود پشت‌شان هستیم و به آنها ایمان راسخ داریم. از آنها ممنونیم که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها برای نام استقلال و هواداران می‌جنگند.»
او در مورد دیدار برابر هوادار عنوان کرد: «در مورد بازی نیز باید بگویم که با یک تیم قابل احترام بازی داریم. سرمربی آنها دوست خیلی خوب و همشهری خودم است. به هر حال تیمی است که از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است. هوادار واقعاً تیم قابل احترامی است که فارغ از نتیجه دیدار آخرشان، با آمدن مسعود شجاعی تیم‌شان نتایج خیلی خوبی گرفته است. برای ثبات در صدر جدول به کسب سه امتیاز نیاز داریم و برای آن می‌جنگیم. اگر مستحق کسب سه امتیاز بودیم ان‌شاءالله که به پیروزی برسیم.»هاشمی‌نسب در پایان و در شرایطی که یکی از خبرنگاران قصد داشت سؤالی را از او مطرح کند، صحبت‌های او را قطع کرد و با کنایه گفت: «من جواب سؤال را نمی‌دهم چون تحریم هستم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال در این دو شب هم نخوابیدم و استرس داشتم چون شما من را تحریم کرده بودید!»
 

 ویسی سرمربی فولاد شد؟
سوم اسفند ماه 1402 احمد آل‌نعمه به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب در آستانه برکناری قرار گرفته است. باشگاه خوزستانی با عبدالله ویسی مذاکراتی داشته تا جایگزین آل‌نعمه شود. سرمربی پیشین صنعت نفت با فولادی‌ها به توافق رسیده و قرار است در ادامه لیگ روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد. در آستانه هفته بیست و یکم، باشگاه فولاد هم اعلام کرد «امکان حضور سرمربی در نشست خبری قبل از مسابقه با استقلال خوزستان وجود ندارد.» تا تلویحاً خبر قطع همکاری با سرمربی فعلی پررنگ‌تر شود.
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی