صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

نعیم قاسم:

اسرائیل در جهنم خودخواسته گرفتار می‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی امریکا را عامل اصلی حملات به غزه دانست و رژیم صهیونیستی را نیز ابزار این کشور معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان مراسم یادبود «شهدای راه قدس» اظهار کرد: «ما در غزه با ۲ صحنه روبه‌رو هستیم؛ نخست صحنه مقاومتی که با شجاعت تمام درحال جنگ است، صحنه‌ای که رزمندگان تا فاصله صفر به تانک نزدیک می‌شوند و اهالی در مقابل کشتار، ویرانی، آوارگی، گرسنگی و تشنگی صبور بوده و آن را تحمل می‌کنند و برای آزادی سرزمین‌مان و آزادسازی فلسطین و قدس منطق مقاومت را در پیش گرفته‌اند. صحنه دیگر، صحنه دشمن اسرائیلی - امریکایی است، آنچه امروز می‌بینیم یک تصمیم امریکایی و اسرائیلی است و حتی موضوع فراتر از این است و درواقع اسرائیل عصا و ابزاری است که امریکا از آن استفاده می‌کند.» وی همچنین تصریح کرد: «در مواجهه با این ۲ صحنه، ما با ۲ انتخاب روبه‌رو هستیم؛ یا با این دشمن غاصب وحشی همراه شویم و یا با مقاومت و صاحبان سرزمین فلسطین. آنهایی که با اسرائیل تبانی کردند و آنهایی که نتوانستند از مقاومت حمایت کنند در تاریخ ثبت خواهند شد و هیچ عرب، مسلمان و انسانی نمی‌تواند بگوید که این تحولات ارتباطی به او ندارد.»
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: «اسرائیل تاکنون با وجود این همه وحشی‌گری به هیچ چیزی نرسیده است و من به شما می‌گویم که در آینده هیچ دستاوردی نخواهد داشت و هر چقدر هم که طول بکشد اسرائیل در جهنمی که خود را در آن قرار داده است بدون دستیابی به اهدافش باقی خواهد ماند.»
این درحالی است که خبرها حاکی است، روز گذشته نیز حزب‌الله لبنان به حملات خود به مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد. حزب‌الله لبنان در همین ارتباط در بیانیه‌ای اعلام کرد، بامداد شنبه مقر نظامی البغدادی را با موشک برکان هدف قرار داد. نیروهای حزب‌الله عصر دیروز نیز قلعه هونین را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادند.
جستجو
آرشیو تاریخی