صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

President.ir

حضور رئیس‌جمهور
در مراسم ترحیم آیت‌الله امامی کاشانی

مراسم بزرگداشت روحانی پارسا و مجاهد آیت‌الله امامی کاشانی با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
رئیس‌جمهور همچنین عصر پنجشنبه در دیدار سورن پاپیکیان وزیر دفاع ارمنستان و هیأت همراه، با تأکید بر اهتمام جمهوری اسلامی ایران نسبت به استقرار صلح، ثبات و امنیت در منطقه قفقاز، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر موضع ثابت خود مبنی بر نپذیرفتن هیچ‌گونه تغییری در مرزها و ژئوپلیتیک منطقه، قاعده حاکم بر روابط میان کشورهای منطقه را احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی و عدم مداخله بیگانگان در امور منطقه می‌داند.

 

تسنیم

بازدید وابستگان نظامی خارجی
از دانشگاه امام علی(ع)

وابستگان بیش از ۳۰ کشور دوست و هم‌پیمان خارجی مقیم ایران به مناسبت سالروز مسابقات «سیزم» و در جهت ارتقای صلح و امنیت پایدار جهانی  از دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش بازدید کردند.
دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین دانشگاه‌ها در بین دانشگاه‌های کشور و از قدمت بالایی برخوردار است.

 

مهر

 ایران در جمع سه قدرت برتر
پهپادی جهان

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع دانش‌آموزان سمپادی گفت: دشمنان در زمین نتوانستند حریف ملت ایران شوند، محیط جنگ را تغییر داده‌اند و می‌خواهند روی ذهن‌ها کار کنند.  دهه هشتادی‌ها و هفتادی‌ها در این فضا باید دشمن را شکست دهند. در حوزه نظامی کشور واکسینه و بیمه شده است. اگر این پایگاه پهپادی که امروز از آن بازید کردید در دوران دفاع مقدس بود، جنگ به هشت سال نمی‌کشید، بلکه در دو سال تمام می‌شد. در حوزه پهپاد جزو سه کشور برتر هستیم. شما سمپادی‌ها کشور را باید به قله برسانید. از درس‌هایی که از این سفر می‌گیرید، استفاده کنید.

جستجو
آرشیو تاریخی