صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهارده - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهارده - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

ایرنا

تقدیر وزیر ارشاد از رسانه‌های دولت

روز گذشته همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ساختمان ایرنا و ایسنا، از روند اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار انتخابات توسط این خبرگزاری‌های دولتی بازدید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: همکاران ما در ایرنا اخبار و دیدگاه‌های همه گروه‌ها با سلایق مختلف را پوشش دادند. دولت نشان داد آنچه برایش مهم است مشارکت است. در طول ۳۰ سال گذشته اکثراً مطبوعات و خبرگزاری‌ها متهم به حمایت از گروه یا جناحی می‌شدند و بعضاً خودشان حزب درست می‌کردند؛ ولی دولت سیزدهم، دولت آیت‌الله رئیسی اصل را بر گسترش مشارکت گذاشت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پوشش گسترده تصویری و خبری ایسنا در سراسر کشور و بویژه حضور هنرمندان در تالار وحدت برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ تشکر و تأکید کرد: برنامه‌ریزی حضور هنرمندان در تالار وحدت برای اولین‌بار، کار بزرگی بود که به همت همکاران وزارت ارشاد انجام شد.

 

ایسنا

شهادت مستشار نظامی ایران
در سوریه

در حمله هوایی دیروز رژیم صهیونیستی به بندر بانیاس سوریه، سرهنگ رضا زارعی یکی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.
شهید رضا زارعی از پاسداران منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان است که سحرگاه دیروز توسط رژیم غاصب صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد.

جستجو
آرشیو تاریخی