صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

وزیر آموزش و پرورش:

معیشت معلمان باید در همه مؤلفه‌ها تأمین شود

 وزیر آموزش و پرورش دیروز در آیین انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن فرهنگیان گفت: معیشت معلمان باید در همه مؤلفه‌ها تأمین شود، حفظ‌ شأن و منزلت معلم وظیفه جامعه است.
به گزارش ایرنا، رضامراد صحرایی افزود: تأمین مسکن یک فضیلت است و این موضوع برای فرهنگیان اهمیت بسیاری دارد چرا که نفع این موضوع برای کشور است. تأمین مسکن یعنی تأمین آینده معلمان که آینده فرزندان ما را تأمین می‌کنند.
وی گفت: با قانون‌های مصوب و حمایت دولت بن‌بست ساخت مسکن برای فرهنگیان برداشته شد. تعاونی‌هایی که مسکن برای فرهنگیان می‌ساختند امروز بهترین اماکن مسکونی هستند و موجب فرهنگسازی در مناطق شده‌اند.صحرایی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد و افزود: هر آرزویی که برای سال‌های آینده داریم، روز جمعه ۱۱ اسفند در انتخابات رقم زده می‌شود. ۱۸۵ هزار معلم در فرایند انتخابات و رأی‌گیری از مردم مشارکت دارند.

آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام آغاز جشن نیکوکاری همزمان با نیمه‌شعبان در سراسر کشور گفت: جشن نیکوکاری همه‌ساله در آستانه سال نو به منظور تأمین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.
به گزارش ایرنا، حبیب‌اله آسوده، با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش ملی، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است. سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir
و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است. علاوه بر موارد فوق، نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این پویش ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند. پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی