صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشت - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشت - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

ضربه‌های مقاومت لبنان به مواضع اسرائیل در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان درادامه حملات خود به رژیم صهیونیستی، روز گذشته دوبار به پادگان رامیم حمله کرد و ضمن پرتاب موشک به سمت صفد، چند موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی فلسطین را هدف گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر داد، نیروهای مقاومت لبنان، در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، محل حضور نظامیان دشمن اسرائیلی در اطراف پادگان رامیم را دو بار با موشک برکان هدف قرار دادند. خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سوی ۲ موضع صهیونیستی «السماقه» و «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» خبر داد. در همین حال شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که یک موشک ضدزره که از سمت لبنان شلیک شد به بالای تپه مشرف به منطقه «مرگلیوت» در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است. سایت المرج نیز از دیگر اهداف دیروز مقاومت لبنان بود. رسانه‌های عبری نیز اعلام کردند، صدای چند انفجار مهیب در شهر «صفد» در شمال سرزمین‌های اشغالی شنیده شده است. این رسانه‌ها همچنین از به صدا در آمدن آژیر خطر در روستای «عرب العرامشه» در منطقه اشغالی الجلیل غربی خبر دادند.
این حملات در حالی انجام شده است که شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان عصر دوشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که هرگونه توسعه دامنه حملات به خاک لبنان شکست رژیم اشغالگر را سنگین‌تر و پایان حیات سیاسی نتانیاهو را نزدیک‌تر خواهد کرد. از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی روستاهای مرزی جنوب لبنان نزدیک منطقه اشغالی «اصبع الجلیل» را گلوله‌باران کرد. خبرنگار المیادین نیز از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و اطراف شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان خبر داد. خبرها همچنین حاکی از آن بود، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۷ بار شهرک‌های مرزی جنوب لبنان را بمباران کردند. حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی