صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنج - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنج - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی در شب عید و ماه رمضان تخلف است

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان از تشدید بازرسی‌ها و جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت کالاهای اساسی در بازار خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
مسعود امرالهی افزود: در مصوبه ریاست جمهوری تفکیک وظایف نظارتی و بازرسی میان وزارت جهادکشاورزی و وزارت صمت به‌روشنی تعیین شده است. مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی مسئولیت تأمین کالا را بر عهده دارد و وزارت صمت مسئول توزیع کالا در سطح شهر و روستا و سراسر نقاط کشور است.
وی از عزم راسخ بازرسان وزارت جهادکشاورزی در برخورد با تخلفات گفت: بازرسان این وزارتخانه در ایفای وظایف قانونی از جان خود مایه گذاشته‌‌اند و در استیفای حقوق مردم ایران حتی مورد ضرب و جرح از سوی متخلفان قرار گرفته‌اند. امرالهی، قیمت یارانه‌ای اقلام اساسی را علت قاچاق آن به خارج از مرزها دانست و تصریح کرد: بازرسان وزارت جهادکشاورزی در موارد متعددی نسبت به کشف و ضبط این قبیل کالاها و برخورد قانونی با احتکار ارزاق مردم توسط سوداگران اقدام کرده‌اند.
جستجو
آرشیو تاریخی