صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۹

همزمان با ایام شعبانیه در شرکت نفت سپاهان صورت گرفت

افتتاح مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی

به مناسبت ایام فرخنده شعبانیه و همزمان با ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) در جمع اصحاب رسانه و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان دفاع مقدس، امام جمعه، فرماندار و رئیس شورای شهر شاهین شهر مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در این مراسم با تبریک چهل‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شعبانیه اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان دفاع مقدس هستیم. فرهاد امین دهقان با اشاره به اینکه امروز دشمن در عرصه‌های مختلف شکست خورده است، افزود: اکنون با جنگ اقتصادی دشمن مواجه هستیم، رهبر معظم انقلاب شعار سال‌ جاری را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که در حقیقت چراغ راه‌ شرکت‌ها و مجموعه‌های داخل کشور را روشن کردند.
وی تصریح کرد: در همین راستا شرکت نفت سپاهان در هر دو بخش مهار تورم و رشد تولید نقش خود را به خوبی ایفا کرده است به گونه‌ای که در حال حاضر این شرکت با 100درصد ظرفیت تولید خود فعالیت می‌کند که جای قدردانی از همکاران‌مان در نفت سپاهان دارد.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه این شرکت صادرات‌محور است، خاطرنشان  کرد: این ویژگی شرکت نفت سپاهان به مهار تورم نیز کمک کرده و صادرات و ارز‌آوری خوبی هم به همراه داشته است. وی با اشاره به افتتاح مجموعه انبارهای سردار شهید سید رضی موسوی بیان کرد: تلاش همکاران در گذشته و حال سبب این اتفاقات خوب شده و این 2 مجموعه انبار به مساحت 8 هزار و 5 هزار متر مربع می‌باشد که برای ملزومات بسته‌بندی، مواد اولیه و افزودنی شرکت نفت سپاهان استفاده خواهند شد.
امام جمعه شاهین‌شهر در این مراسم با قدردانی از کارکنان، مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت نفت سپاهان اظهار داشت: ایام بسیار زیبا و خجسته‌ای است. حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم باقریان با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم وابسته به مکتبی هستیم که اساس پیشرفت انسان هم در دنیا و هم در آخرت است، تصریح کرد: اسلام دنیا را از آخرت جدا نمی‌داند و هم‌سوی یکدیگر قرار داده است.
جستجو
آرشیو تاریخی