صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

از گوشه و کنار ایران

کشف 8 میلیون تومان از یک متکدی
یک متکدی در اراک در حالی دستگیر شد که ۸ میلیون تومان پول به همراه داشت.این متکدی در خیابان‌های اراک با چهره‌ای فقیرانه ظاهر می‌شد و از مردم گدایی می‌کرد، اما وقتی مأموران شهرداری اراک او را دستگیر کردند ۸ میلیون تومان پول همراه او بود که مدعی شد این پول را در سه روز از راه تکدی‌گری جمع کرده است.
 
مرگ خاموش مادر و کودک
انتشار گاز سمی در یک خانه منجر به مرگ مادر و دختر اهوازی شد.
عارف شرهانی اصل، سخنگوی اورژانس خوزستان گفت:
ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه ظهر جمعه حادثه گازگرفتگی در یک خانه واقع در کوی ملت (بلوار پاسداران) نبش خیابان عامری در اهواز گزارش شد.وی از اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل خبر داد و افزود: بر اثر گازگرفتگی، مادر 38 ساله و دختر 5 ساله جان باختند.
 
سقوط سنگ روی خودرو در کندوان
سقوط سنگ روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.
 مهدی صفایی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۱ صبح جمعه در محدوده هزارچم رخ داد که بر اثر سقوط سنگ از بالادست به روی خودروی سواری، یکی از سرنشینان بشدت مصدوم و برای مداوا از سوی امدادگران به مراکز درمانی شهرستان چالوس انتقال داده شد.وی بیان داشت: سقوط سنگ خسارت زیادی هم به خودرو وارد کرد.
 
یک کشته و 44 مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون
برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سبزوار به نیشابور یک کشته و ۴۴ مصدوم بر جا گذاشت. عباس کافی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه بامداد جمعه در مسیر جاده سبزوار- نیشابور برای اتوبوس مسافربری مشهد- قم رخ داد که بر اثر بروز این حادثه یک مسافر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شد و ۴۴ نفر از مسافران نیز مصدوم شدند.سیدمحمد میری، مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار گفت: از مجموع مصدومان تصادف اتوبوس مسافربری ۲۸ نفر پس از درمان ترخیص شدند و حال عمومی سایر مصدومان نیز مطلوب است.
 
مهار حریق گسترده
 در کارخانه محصولات شیمیایی شهر قدس
انفجار مهیب و آتش‌سوزی در کارخانه تولید محصولات شیمیایی در محدوده شهر قدس از سوی آتش‌نشانان بدون تلفات جانی مهار شد.
حدود ساعت ۱۸ عصر پنجشنبه صدای انفجار مهیبی در شهر قدس به گوش رسید که موجب وحشت ساکنان شد، اما در ادامه مشخص شد علت آن آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید حلال‌های شیمیایی در محدوده شهر قدس بوده که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی شهر قدس و شهریار در محل حادثه حاضر شده و اقدامات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند. همچنین یک تیم کمکی نیز از سوی آتش‌نشانی تهران به محل اعزام شد. با وجود گستردگی حریق، ساعتی بعد آتش بدون تلفات مهار شد.

جستجو
آرشیو تاریخی