همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد

بهره‌برداری از پل ماشین‌رو خرداد و افتتاح بازارچه صنایع دستی اوشان، فشم و میگون

همزمان با ایام‌الله دهه مبار‌ک فجر، مراسم بهره‌برداری از پروژه عمرانی پل خرداد اوشان با حضور قدرت‌الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، خشنودی بخشدار رودبار قصران، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهر اوشان، فشم و میگون  افتتاح شد.
ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات در افتتاح پل خرداد ضمن اشاره به افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۲۱۷ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در شهرستان شمیرانات و با پای کار آمدن ۱۰ دستگاه اجرایی از جمله شهرداری اوشان، فشم و میگون  اعلام کرد: شهرداری اوشان فشم میگون با افتتاح پل خرداد اوشان گام بلندی در راستای ایجاد رفاه برای شهروندان برداشته است.
 سپس فرزاد آقا محسنی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون  به تشریح پروژه مذکور پرداخت و گفت: پروژه پل خرداد اوشان ظرف مدت زمان ۴ ماه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید که هزینه احداث آن 3میلیارد و 250میلیون تومان است. مشخصات فنی پروژه حدود ۲۳۰ تن بتن، ۱۵ تن آهن‌آلات و ۳۰ تن میلگرد بوده و در حین ساخت برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفت و یکی از مطالبات بحق شهروندان بود که منجر به کاهش ترافیک شده و ارتباط به محور اصلی را راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.
سید محمدرضا شهبازی شهردار اوشان، فشم و میگون نیز ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام اهمیت احداث این پل برای شهروندان اظهار داشت: افتتاح پل خرداد اوشان با اعتبار سه میلیارد تومان صورت گرفته که اهمیت آن را باید حذف گردش ترافیکی (۲/۲ کیلومتر) دانست. وی گفت: با احداث این پل دسترسی بیش از ۵۰ خانوار به محور اصلی تسهیل شده است.
همچنین بازارچه صنایع دستی و فرآورده‌های کشاورزی نیز همزمان در دوراهی امامه با ایجاد اشتغال بیش از ۳۰ نفر و با حضور مسئولین افتتاح شد.

جستجو
آرشیو تاریخی