صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و دو - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و دو - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت کشور از پتروشیمی شیراز تقدیر شد

حیدرنیا: توسعه، مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، توسعه را مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی برشمرد و تأکید کرد: دولت باید حامی بخش خصوصی باشد.به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل این شرکت در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور که در سالن همایش‌های صداوسیمای تهران برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.
مهندس احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در این اجلاس ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران، به اهمیت مسئولیت‌پذیری اجتماعی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: پتروشیمی شیراز، به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی، همواره به دنبال ایفای نقش خود در توسعه‌ پایدار جامعه بوده است. وی که معتقد است توسعه، مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی است، افزود: متأسفانه در بحث توسعه با رکود مواجه بوده‌ایم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به علل رکود توسعه در حوزه پتروشیمی اشاره و عدم فراهم شدن بستر صحیح ایجاد صندوق توسعه ملی و عدم اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی را از مهم‌ترین این دلایل ذکر و تصریح کرد: دولت باید حامی بخش خصوصی باشد.
حیدرنیا با تأکید بر این نکته که دولت باید زمینه انجام فاینانس شرکت‌ها را فراهم و شرکت‌ها را در رهن خود قرار دهد و پس از بهره‌برداری، از اقساط برداشت کند، عنوان کرد: به رغم اینکه از بخش خصوصی حمایت می‌شود اما ذکر این نکته قابل توجه است که توسعه پتروشیمی‌ها زمانی‌که دولتی بوده از شتاب بیشتری برخوردار بوده است. وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه پایین دستی هم به خوبی کار نکرده‌ایم و تنها به شعار بسنده شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، از دولتمردان خواست که از تخصص افراد در جای مناسب خود استفاده کنند. حیدرنیا همچنین با تصریح بر این موضوع که در زنجیره تولید با چالش‌هایی مواجه هستیم، تأکید کرد: باید مدیریت برنامه در کشور بهبود یابد.
گفتنی است، در این اجلاس از تعدادی از مدیران و فعالان صنعت، معدن و اقتصاد کشور به پاس خدمات ارزنده‌، تجلیل به عمل آمد.
به گزارش دیگری از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شیراز، سومین کنگره سراسری سرآمدان اقتصاد ایران با رویکرد اعطای نشان «برند ملی، اعتماد ملی» و به منظور بررسی و تبیین ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی به میزبانی استان تهران و در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی