صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فوتبال ایران

وعده جدید تاج برای VAR
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم یادبود مرحوم غلامرضا بهروان در استان مازندران، در مورد زمان بهره‌برداری از کمک داور ویدیویی، گفت: «ما 6 دستگاه VAR را وارد کشور کرده و یک مرتبه نیز با داوران خودمان در دربی آن را امتحان کرده‌ایم. به‌سرعت این کار در حال انجام است و شاید در همین مدت صورت بگیرد. چهار تیم داوری ما لایسنس AFC را گرفته‌اند و برای داوری با VAR مجوز دارند. دو مجموعه دیگر نیز هست که آموزش‌هایشان در تاجیکستان تمام می‌شود. ما از نظر تیم داوری تکمیل هستیم یعنی می‌توانیم VAR را کامل داشته باشیم. دستگاه‌هایش نیز وارد شده و باید این کار را شروع کنیم. اینکه استفاده از VAR چه زمانی شروع می‌شود، به کمیته داوران بستگی دارد ولی همه چیز برای انجام یک حرکت مثبت آماده است.


ماشاریپوف در تمرین استقلال
جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان پس از توافق نهایی با استقلال، یکشنبه وارد تهران شد و دیروز هم به تمرین استقلال رفت تا به انجام برنامه‌های آماده‌سازی در کنار سایر نفرات بپردازد. البته قرار بود او دیروز تست‌های پزشکی، آزمایش خون و معاینات قلبی را در مراکز مربوطه مانند ایفمارک پشت سر بگذارد. باشگاه استقلال امیدوار است تا روز مسابقه اول از نیم‌فصل دوم (جمعه 27 بهمن) مجوز بازی این هافبک ازبک را دریافت کند تا او مشکلی برای بازی مقابل صنعت نفت نداشته باشد.


قطعی شدن رفتن طارمی به اینتر
کار پیوستن مهدی طارمی به اینتر تمام شده است. این خبری است که توسط بزرگترین خبرنگار بازار نقل و انتقالات فوتبال دنیا اعلام شده است. فابریتزیو رومانو دیروز با انتشار عکسی از مهدی طارمی در لباس نرآتزوری نوشت: «اینتر اکنون تست‌های پزشکی را برای طارمی رزرو کرده تا به عنوان بازیکن آزاد در ماه ژوئن به این تیم ملحق شود. توافق شفاهی با طارمی از یک ماه پیش برقرار است. قرارداد تا ژوئن 2026 اعتبار دارد که شامل گزینه‌ای برای تمدید آن برای یک سال بیشتر است. قرار است که این قرارداد امضا شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی