صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

حوادث جهان

 پسر 2 ساله قربانی دو گروه تبهکار شد
دو تبهکار در جریان درگیری مسلحانه با گروه تبهکار دیگری کودک ۲ساله‌ای را به قتل رساندند.
به گزارش ای بی‌سی نیوز، چند روز قبل یک کارآگاه خصوصی که در حال پیگیری یک پرونده جنایی در خیابان کناوها در شهر چلیوم درمریلند بود، صدای چند شلیک گلوله را شنید و با سرعت به سوی صدا رفت. او بیرون از یک مجتمع آپارتمانی، زن جوانی را به همراه کودک ۲ ساله‌اش غرق در خون یافت و با پلیس و اورژانس تماس گرفت. پلیس به محل جنایت آمد و مادر و فرزند نیز به بیمارستان منتقل شدند. کودک که جرمی پوکاسرس نام داشت، همان لحظات اولیه در بیمارستان جان باخت و مادر با جراحات شدید تحت درمان قرار گرفت.در تحقیقات اولیه از محل جنایت، شاهدان عینی برای پلیس توضیح دادند که دو نفر به نام‌های اسرائیل فوئنتس جونیور ۳۳ ساله و جانی آلخاندرو تورسیوس ۲۸ ساله در حال تیراندازی به دو نفر دیگر بودند که این مادر و کودک در این درگیری مورد هدف قرار گرفتند و بعد از اینکه مادر و کودک غرق در خون روی زمین افتادند هر ۴ نفر فرار کردند. با توجه به این اطلاعات، پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه ضاربان شروع کرد. پلیس به خانه دو ضارب رفت اما آنها قبل از آمدن پلیس از خانه گریخته بودند. با وجود این پلیس توانست با کمک افراد محلی، مخفیگاه این دو را شناسایی و آنها را دستگیر کند.

انتقام عجیب از آرایشگر ناشی
 یک گردشگر روس در تایلند انتقام عجیبی از یک آرایشگر گرفته و به همین‌خاطر در فضای مجازی معروف شده است.ماجرا از این قرار بوده است که این گردشگر در پاتایا به یک آرایشگاه می‌رود اما آرایشگر محلی که ظاهراً ناشی بوده، چنان موی او را بد اصلاح می‌کند که باعث می‌شود مرد روس با مشاهده مدل موهایش تا سرحد جنون عصبانی شود و با ماشین اصلاح به جان آرایشگر بیفتد و موهای جلوی سر او را از ته بتراشد. آرایشگر تایلندی که به این دلیل مجبور شده بود تمام موهای سرش را از ته بتراشد، شکایتی علیه این مرد در پاسگاه پلیس ثبت می‌کند. جالب اینکه تمام این ماجرا با دوربین مغازه ثبت شده است و چند شاهد هم در آرایشگاه حاضر بوده‌اند.
 
جنجال در هواپیما به خاطر یک مار
خدمه پرواز ایرآسیا از بانکوک به پوکت پس از اینکه متوجه یک مار در هواپیما شدند برای صید این خزنده اقدام کردند.وجود این مار در داخل هواپیما باعث وحشت مسافران شد. این خزنده کوچک که بالای چراغ‌های کابین می‌لغزید، سر و صدای زیادی در بین مسافران ایجاد کرد. در ادامه خدمه پرواز وارد عمل شدند و با انتقال این مار به یک کیسه زباله امنیت مسافران را تضمین کردند. اقدام سریع خدمه پرواز برای گرفتن این مار اهمیت آموزش اضطراری در برخورد با حیوانات حیات وحش را برجسته می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی