صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

خودرو پژو زیر قطار له شد
برخورد لکوموتیو راه‌آهن زاهدان در محدوده تقاطع غیرهمسطح میدان خاتم ورودی زیباشهر زاهدان با یک دستگاه پژو پارس باعث مجروح شدن راننده و وارد شدن خسارت مالی به خودرو شد.
حمید بهادری مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور گفت: تصادف یک دستگاه پژو پارس با لکوموتیو راه‌آهن در حالی رخ داد که مسیر تردد خودروها از روی ریل توسط نیروی این اداره کل بسته شده بود و خودرو موردنظر با وجود هشدار ایست اما با سرعت قصد گذر از ریل را داشته است.وی افزود: کمیسیون سوانح راه‌آهن با حضور در محل وقوع حادثه و بیمارستان، در حال بررسی موضوع است. با پیگیری صورت گرفته و بررسی‌های شواهد و دوربین‌های محل، با آنکه مسیر تردد خودروها از روی ریل توسط نیروی این اداره کل بسته شده بود و خودروها ایستاده بودند، یک دستگاه خودرو پژو پارس از کنار خودروها با سرعت عبور کرده و با وجود ایست همه خودروها، روی ریل قرار گرفت که همزمان لکوموتیو نیز رسیده و به ماشین برخورد کرد.
 
خروج هواپیمای آموزشی از باند
یک فروند هواپیمای آموزشی از باند  فرودگاه پیام خارج شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام مستقر در استان البرز، ساعت ۹:۴۵ صبح دوشنبه یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام مؤسسه آموزش خلبانی هما در فاصله هزارپایی اول باند، هنگام نشستن توسط خلبان سولویی - نخستین پرواز- با خروج از ضلع جنوبی باند و برخورد با عوارض زمینی حاشیه باند دچار شکستگی از ناحیه چرخ هواپیما شد. بر اساس این گزارش، این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در برنداشته و فقط خسارت مالی برای هواپیما در بر داشته است. این حادثه مانع انجام عملیات پروازی در فرودگاه بین‌المللی پیام نشد و کار خروج هواپیمای آسیب‌دیده از حاشیه باند نیز به اتمام رسید.
جستجو
آرشیو تاریخی