صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر در خبر

  ایرنا

  رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص انتخاب اعضای این شورا در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی را ابلاغ کرد که طبق آن، مسئولیت شبکه نمایش خانگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد.

 

  پاد

 محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت با بیان اینکه انحصار تولید دستگاه ایرانیوم در اختیار سه کشور امریکا، انگلیس و آلمان است، خاطرنشان کرد: یک کار طاقت‌فرسای پژوهشی است که دانشمندان ما انجام دادند و موفق شدیم انحصار تولید این دستگاه را که یکی از دستگاه‌ها و تجهیزات راهبردی صنعت هسته‌ای کشور است، بشکنیم. وی با اشاره به اینکه این دستگاه بسیار گرانقیمت است و البته به ما هم نمی‌فروشند، یادآور شد: ما این دستگاه را هم برای خطوط تولید و هم فرایندهای آزمون در صنعت هسته‌ای و حتی سایر صنایع بویژه پتروشیمی‌ها و طیف‌سنجی ایزوتوپی نیاز داریم.

 

  ایسنا

 پیمان جبلی رئیس صداوسیما از پخش مناظره‌های ضبط شده انتخاباتی و بسته‌های ویدیویی ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی در سیمای جمهوری اسلامی در مهلت هفت روزه تبلیغات انتخاباتی خبر داد. ۲۰۰ شبکه‌ برای تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

 

ایرنا

 هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان خبر داد، تعداد نامزدهای انتخابات خبرگان به ۱۴۴ نفر افزایش یافته و این انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه برگزار خواهد شد. به گفته او بیش از 73 درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی هم تأیید صلاحیت شده‌­اند.

 

  فارس

 پس از برگزاری جلسات فشرده و پیاپی در خلال رسیدگی به اعتراضات داوطلبان انتخابات و همچنین پس از آن، بررسی بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در شورای نگهبان به پایان رسیده و در روزهای آتی گزارش ایرادات این شورا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

  صدا و سیما

  ناوگروه رزمی 94 به سر فرماندهی ناوشکن البرز پس از 91 روز مأموریت و سپری کردن بیش از 12 هزار کیلومتر دریانوردی در خلیج عدن و دریای سرخ، در اسکله منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.

 

  تسنیم

  محمد بهادری جهرمی سخنگوی دولت با تصریح اینکه در حوزه انرژی سرمایه‌گذاری‌های جدی صورت گرفته است و بخش زیادی از کارخانجات ما پس از سال‌ها رکود به حرکت درآمده‌اند، گفت: در همین دوره، توسعه درآمدزایی با ارزش افزوده فعال شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی