صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

واکنش کاردار ایران به یک ادعا در روزنامه دیلی میل
خبر اول اینکه، کاردار ایران در لندن گزارش روزنامه دیلی میل را که مدعی شده ایران از بین مسلمانان بریتانیا جاسوس استخدام می‌کند، رد کرد. سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: بار دیگر، داستانی ماجراجویانه و هالیوودی برای سرگرم کردن مخاطب و فروش بیشتر در آخر هفته اما این بار توسط یک روزنامه معمولی. وی با اشاره به ادعای این روزنامه گفت، تمامی این اتهامات نابخردانه و بی‌اساس بارها از سوی ایران به طور قاطع رد شده است.
 

شهادت ۲ بسیجی بومی سیستان و بلوچستان
خبر دیگر اینکه، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۲ نفر از بسیجیان بومی سیستان و بلوچستان در مسیر راه‌آهن زاهدان - بم به شهادت رسیدند. بنابر این اطلاعیه، در اقدامی کور و ناجوانمردانه، اشرار مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر راه‌آهن زاهدان - بم تیراندازی کردند که در پی آن ۲ نفر از بسیجیان بومی منطقه (از طائفه شه بخش) به نام‌های «محمد انور گمشادزهی» و «عبدالحسین بلوچ‌» به شهادت رسیدند.
 

محمدرضا خباز درگذشت
دست آخر اینکه، محمدرضا خباز سیاستمدار اصلاح‌طلب و استاندار اسبق سمنان روز جمعه هفته گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. خباز زاده‌ ۲۸ تیر ۱۳۳۳ در کاشمر، سیاستمدار اصلاح‌طلب، استاندار خراسان شمالی در دولت دوازدهم و استاندار سمنان در دولت یازدهم بود.

جستجو
آرشیو تاریخی