صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و هشت - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و هشت - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

توسعه تعاملات مپنا و ذوب آهن اصفهان در حوزه تأمین ریل و حمل و نقل ریلی

در راستای افزایش تعاملات گروه مپنا با ذوب آهن اصفهان، علی امام مدیرعامل بخش حمل و نقل گروه مپنا، مهدی رشیدی مدیر برنامه‌ریزی و توسعه صدر تأمین و هیأت همراه با مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
علی امام مدیرعامل بخش حمل و نقل گروه مپنا در این دیدار گفت: از بخش‌های مختلف کارخانه ذوب آهن اصفهان و محصولات راهبردی آن بویژه ریل ملی بازدید بسیار خوبی داشتیم، همچنین توانمندی‌های مدیریت راه‌آهن و ترابری این شرکت در بخش ساخت و تعمیر تجهیزات نیز بسیار چشمگیر بود.
وی افزود: گروه مپنا از طریق ساخت پروژه تصفیه خانه ذوب آهن و همچنین حمل مواد اولیه این کارخانه تعاملات بسیار خوبی با ذوب آهن اصفهان دارد و هدف از بازدید و نشست امروز ارتقای سطح این همکاری‌ها و مشارکت بیشتر با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های دو شرکت است.
مدیرعامل بخش حمل و نقل گروه مپنا ادامه داد: ذوب‌آهن اصفهان با تولید ریل خودکفایی در عرصه تأمین داخل این محصول استراتژیک را برای ایران اسلامی رقم زد و گروه مپنا هم در بخش حمل و نقل ریلی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است لذا بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای ارزش‌آفرینی برای ایران عزیزمان از اهمیت شایان توجهی برخوردار است.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی با تولید ریل پیشران بخش حمل و نقل ریلی کشور در دو بخش راه‌آهن سراسری و متروی کلان شهرها است و خطوط مختلف ریلی کشور مانند میانه- اردبیل، چابهار-زاهدان، همدان- سنندج و در بخش مترو نیز کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان، مشهد و... ریل مورد نیازشان را از ذوب آهن اصفهان تأمین می‌کنند.
وی افزود: در بخش صنعتی‌سازی ساختمان نیز ذوب‌آهن اصفهان با تولید تیرآهن بال پهن تا سایز 30 به‌عنوان نماد سازه سبز و ایمن در سطح کشور شناخته می‌شود و همچنین آمادگی خود را برای تأمین فولاد مورد نیاز طرح نهضت ملی اعلام کرده است.
جستجو
آرشیو تاریخی