اخبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:
آب‌های سطحی اکباتان جمع‌آوری می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح طرح ۸۷۰ هکتاری جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه اکباتان با هدف احداث 20 کیلومتر کانال خبرداد. به گزارش «ایران» هادی حق‌بین، روز گذشته در پویش امید و افتخار که به بهره‌برداری طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان اختصاص داشت، گفت: در این منطقه 140 هزار خانوار تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند و اجرای این طرح، ایمنی و تاب‌آوری شهر در محدوده غربی تهران را افزایش می‌دهد. مراکز زیرساختی پیرامون این طرح مانند میدان آزادی، شهرک‌های پرجمعیت و مسیر بزرگراهی شهید لشکری و آیت‌الله سعیدی هستند که مشمول این اتفاق خواهند شد.
وی افزود: شرکت خاکریز آب این امکان را دارد که ظرف ۲ سال آینده و در همین دوره کارهای عقب مانده در این بخش را حل و فصل کند و ۱۵۰ کیلومتر باقی مانده از مسیر جمع‌آوری آب‌های سطحی را تکمیل و تحویل دهد. در خصوص بحث مالی هم از شورای شهر درخواست داریم تا در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ به شرکت خاکریز آب توجه ویژه داشته باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.

 

اتمام رتبه‌بندی سمن‌ها
تا پایان تیر ۱۴۰۳
معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور از پایان کار رتبه‌بندی سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد تا پایان تیرماه سال آینده خبر داد.  به گزارش ایسنا، محسن ولیئی در نخستین همایش ملی نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های سراسر کشور که با عنوان «رویداد ملی به توان مردم نهادها» برگزار شد، گفت: قطعاً سازمان‌های مردم نهاد نقش‌آفرینی گسترده‌ای برای حل مشکلات دارند. دستگاه‌های صادر کننده مجوز سازمان‌های مردم نهاد در حال حاضر ۲۲۰ هزار پروانه و مجوز را صادر کرده‌اند که از این میان ۱۱۰ هزار مجوز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، ۵۲ هزار مجوز از سوی بسیج سازندگی و ۱۰ هزار و ۵۰۰ مجوز توسط وزارت کشور صادر شده که مجموع آنها توانسته‌اند گرهی از مشکلات مردم باز کنند.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و نود و هفت
 - شماره هشت هزار و سیصد و نود و هفت - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲