صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و پنج - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و پنج - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۸

فضای‌مجازی

خبر کاظمی درباره یک رونمایی
محمد کاظم کاظمی، شاعر و پژوهشگر ادبیات، تازه‌ترین استوری خود را به اطلاع‌رسانی درخصوص برگزاری مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «افغانستان به روایت روزنامه اطلاعات» اختصاص داده است.این برنامه روز شنبه، چهاردهم بهمن ماه جاری، از ساعت 9:30 تا 11:30 در شهر مشهد و به میزبانی مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

قدردانی پرواز همای از تبریزی‌ها
پرواز همای، خواننده و نوازنده موسیقی ایرانی تازه‌ترین نوشته خود را به اجرای اخیرش برای تبریزی‌ها اختصاص داده و نوشته: «هر بار که به آذربایجان(تبریز) آمدم، چنان لبریز از مهر و محبت شما شدم و آنچنان حمایتم کردید که بیش از پیش دلتنگتان شدم، خاک پای شما هستم و دوستتان دارم.» او در استوری دیگر خود به اجرایی که بزودی در رشت خواهد داشت هم اشاره کرده، این کنسرت قرار است به میزبانی تالار مرکزی رشت برگزار شود. علاقه‌مندان کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند سری به صفحه این هنرمند بزنند.


دیدار داوری اردکانی با همکاران قدیمی
در صفحه منتسب به مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی، تصاویری از حضور رئیس پیشین فرهنگستان علوم در مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی منتشر شده که در توضیحات این تصویر آمده: «تعدادی از اعضای شورای عالی علمی مرکز دایرة‌المعارف بزرگ اسلامی با حضور در این مؤسسه پژوهشی، با کاظم موسوی بجنوردی، رئیس آن دیدار کردند. در این جلسه، سید فتح‌الله مجتبایی، رضا داوری اردکانی، عنایت‌الله مجیدی و احمد مسجدجامعی حضور داشتند. این نخستین مرتبه‌ای بود که داوری اردکانی، از زمان کناره‌گیری از ریاست فرهنگستان علوم در این مرکز حضور می‌یافت.»

جستجو
آرشیو تاریخی