احضار مقصران مرگ 5 تکنسین شرکت نفت برداسپی

گروه حوادث/  پرونده قضایی جان‌باختن ۵ تکنسین در مرکز نفت برداسپی بررسی و علت دقیق فوت این افراد در پزشکی قانونی مشخص شده است.
 افشین خسروی دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فوت پنج تکنسین در شرکت نفت برادسپی کوهدشت، اظهار کرد: پرونده فوت این افراد برای تحقیقات و قصور عوامل در آذر ۱۴۰۲ به دادسرای این شهرستان ارسال و پس از بررسی کامل علت دقیق فوت این افراد در پزشکی هم‌اکنون مشخص شده است.
 دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با تأکید به اینکه اظهارنظرهای کارشناسان پزشکی قانونی و بازرسان اداره کار برای حادثه در مرکز نفت برداسپی دریافت شده است، افزود: مقصران این حادثه به دادسرای این شهرستان احضار خواهند شد.  خسروی با اشاره به برخورد قانونی با عوامل حادثه در مرکز انتقال نفت برداسپی، بیان کرد: پرونده احضار کارفرما و پیمانکاران مقصر حادثه در مرکز انتقال نفت برداسپی به دادسرای کوهدشت در حال انجام است.
 گفتنی است، حسن لطفی، علی احمدجو، امین طالبیان، علی‌اکبر جباری و محمد احمدجو جانباختگان این حادثه بودند که روز ۱۸ آذر ۱۴۰۲، هنگام لایروبی مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی در روستای گندابه شیرواند، گرفتار و فوت شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی