خبر

والیبال ذوب‌آهن پلی‌آفی شد
مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان، تکلیف یک سهمیه باقیمانده در مرحله پلی‌آف را مشخص کرد.
دیروز سپاهان میزبان سایپا بود که ۳ بر صفر شکست خورد تا اولین باخت این تیم در لیگ رقم بخورد.
سایپا در هفته پایانی با هوران یزد بازی دارد و در صورت شکست این تیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف خواهد شد. این موضوع اهمیت برد این تیم در اصفهان را مشخص می‌کند تا پلی‌آفی آسان‌تر در پیش داشته باشد.
ذوب‌آهن هم توانست 3 بر صفر مس رفسنجان را مغلوب کند تا با این برتری، جواز حضور در پلی‌آف را کسب کند. پیش از این سپاهان، سایپا و مهرسان جواز حضور در این مرحله را کسب کرده بودند.


قهرمانی پینگ‌پنگ‌باز ایرانی در قطر
امیر مهدی کشاورزی، پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات زیر ۱۹سال قطر به‌عنوان قهرمانی رسید. او در فینال مسابقات کانتندر جوانان دوحه درحالی که 1 بر صفر  از نفر سوم کره‌جنوبی عقب بود به بازی برگشت و توانست این حریف قدرتمند شرق آسیایی را ٣ بر ٢ مغلوب کند و مدال طلای مسابقات را به ارمغان آورد.
کشاورزی در نیمه‌نهایی حریف پورتوریکویی را ٣ بر صفر  مغلوب کرده بود و تا بازی فینال حتی یک گیم به حریفان خود نداده بود.
 

آورتای ساری به بسکتبال برگشت
تیم آورتای ساری با انتشار بیانیه‌ای به سوپرلیگ بسکتبال برگشت. این باشگاه هفته گذشته ازحضور در ادامه فصل جدید لیگ انصراف داد ولی گویا تلاش‌های فدراسیون و حمایت اداره کل ورزش جوانان استان مازندران این باشگاه را وادار کرد که بار دیگر برگردند و با قدرت
ادامه دهند.
هرچند مسئولان آن مدتی قبل بازیکنان تیمشان را از هتل خارج و با هیچ‌کدام از آنها تسویه‌حساب نکرده بودند ولی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: «با قدردانی از همه هواداران عزیز و علاقه‌مندان به بسکتبال بویژه عزیزانمان در شهرستان ساری با استعانت از خداوند متعال و باوجود تیم‌داری بخش‌خصوصی در شرایط اقتصادی فعلی کشور و ناملایمات بسیار و همچنین عدم امکان برگزاری بازی‌های خانگی در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری و محروم‌ماندن از حضور پرشور هواداران باشگاه، تصمیم بر آن شد با در نظر گرفتن همه جوانب با قدرت بیش از پیش در لیگ حضور داشته باشیم.»
 

اسنوکری‌ها به دوحه می‌روند
 تیم‌ملی اسنوکر کشورمان با ۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه قطر اعزام می‌شود.
امیر سرخوش، علی قره‌قزلو و میلاد کاشانی نفراتی هستند که در مسابقات انتخابی تیم‌ملی از بین ۲۰ ورزشکار شرکت‌کننده، به‌عنوان برترین‌ها شناخته شدند و قرار است اواخر بهمن برای شرکت در این مسابقات به دوحه بروند.

هدایت موقت تیم پاراکانو
در مسیر المپیک توسط طالبیان
دومین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان با کادر فنی جدید شروع شد.
درحالی که قبل از این هدایت تیم ملی پاراکانو برعهده محسن میلاد بود، اختلافات این مربی با کمیته ملی المپیک باعث شد تا این همکاری قطع شده و میلاد از تیم ملی جدا
شود.
 با این شرایط و با توجه به زمان محدود باقی مانده تا انتخابی پارالمپیک حالا فدراسیون هدایت این تیم را فعلاً برعهده احمدرضا طالبیان قهرمان سال‌های نه چندان دور کایاک گذاشته
است.
هرچند این همکاری می‌تواند کوتاه باشد چرا که به گفته سهرابیان، فدراسیون قایقرانی این روزها در حال مذاکره با یک مربی روسی است برای اینکه در صورت فراهم بودن شرایط هرچه سریع‌تر به ایران آمده و هدایت تیم ملی و قایقرانی و پارا قایقرانی را برعهده بگیرد.
اسلام جاهدی، شهلا بهروزی راد، مسعود قیصری، رویا ملکی و سعید حسین‌پور نفرات دعوت شده به اردو هستند.
قایقرانان در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان هستند که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک پاریس محسوب می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی