صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و هشت - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و هشت - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

خبرگزاری صداوسیما

نتایج داوطلبان انتخابات خبرگان امروز اعلام می‌شود

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز گذشته در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی اظهار کرد: ۴ بهمن شورای نگهبان اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده انتخابات مجلس خبرگان را به ما اعلام می‌کند و ما هم فوراً ابلاغ خواهیم کرد. اسلامی افزود: ۱۲ هزار و ۳۳ نفر مجموع تأیید شدگان و نامزدهای محترمی هستند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

 

ایسنا

بررسی بودجه 1401 به نیمه راه رسید

در هفتمین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ رسیدگی به بخش مربوط به درآمدهای دولت در سال آتی به اتمام رسید و نمایندگان وارد بررسی بخش هزینه‌ای بودجه شدند. نمایندگان در جلسه صبح دیروز با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند. وکلای ملت همچنین شرکت دولتی تابعه ذیربط وزارت نفت را مجاز دانستند فرآورده‌های نفتی تولیدی پالایشگاه آبادان را مازاد بر برنامه مصوب تولید تا سقف ۲۳۰ میلیون یورو، به فروش برساند.

 

ایرنا

الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش

آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش روز گذشته با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

 

میزان

ادامه جلسه رسیدگی به
اتهامات ۱۰۴ نفر از منافقین

هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان تروریستی منافقین صبح دیروز به صورت علنی برگزار شد. در این جلسه که کیفرخواست مربوط به متهمان ردیف 71 تا 89 پرونده قرائت شد، قاضی دادگاه اعلام کرد: انتخاب وکیل تسخیری برای متهمان از سوی دادگاه مغایر حق انتخاب وکیل برای آنها نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی