خداحافظی کیانی از فضای مجازی خودخواسته بود

مداح:2 بلیت پاریس را می خواهیم

فائزه  زمانی / تیم تکواندو دختران این روزها درتلاش است تا تک بلیت المپیک پاریس را دوبل کند.
درحالی که همین چندروز پیش قطعی شدن سهمیه ناهید کیانی از طریق رنکینگ به صورت رسمی اعلام شد حالا تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای آماده می‌شود تا مبینا نعمت‌زاده تنها نماینده‌اش بتواند بلیت پاریس را از  چین رزرو کند.
در شرایطی که تیم ملی بعد از استراحتی کوتاه مجدداً اردوهایش را شروع کرده است مینو مداح سرمربی تیم ملی شرایط نعمت‌زاده را برای گرفتن سهمیه المپیک خوب می‌داند.
همچنین بعد از خداحافظی ناهید کیانی از فضای مجازی و عدم پاسخ‌گویی به خبرنگاران تا بعد از المپیک، مداح از تلاش‌های شبانه‌روزی او برای ایستادن در نقطه‌ای از پاریس که لیاقتش را دارد، می‌گوید.  مداح بعد از شروع مجدد اردوهای تیم ملی قبل از مسابقات سهمیه قاره‌ای می‌گوید:«نمی‌شود گفت اردوها تازه شروع شده است. بعد از مسابقات پی در پی استراحت کوتاه دو هفته‌ای به ملی‌پوشان دادیم و از شنبه هفته قبل مجدداً اردوها را از سر گرفتیم. خدا را شکر سهمیه ناهید کیانی رسماً اعلام شد و او به عنوان اولین تکواندوکار زن ایرانی توانست از طریق  رنکینگ راهی المپیک شود؛ خوشبختانه در این زمینه هم تاریخ‌سازی شد که این خود نشان‌دهنده توانمندی دختران ما است.
وضعیت کیانی خوب است و تمرینات و مسابقات تدارکاتی که قبل از المپیک برای او در نظر گرفته‌ایم یک به یک پیش خواهد رفت.»
 او  معتقد است نعمت‌زاده تنها نماینده ایران درمسابقات قاره‌ای آماده برای کسب سهمیه است:«در کنار نعمت‌زاده تکواندوکاران زیادی را به تورنمنت‌های مختلف فرستاده و عملکرد همه را زیرنظر گرفتیم. نعمت‌زاده از زمانی که نوجوان بود و تازه به اردوی جوانان راه پیدا کرده بود تقریباً در تمامی مسابقات نتایج قابل قبولی گرفت و انتظارات ما را برآورده کرد. برای حضور در مسابقات گرنداسلم ملی‌پوشان باید در مراحل قبل روی سکو می‌بودند که این اتفاق فقط برای ناهید کیانی افتاده بود و به همین خاطر عملاً شانسی در مسابقات گرنداسلم نداشتیم، بنابراین تیم هم اعزام نشد. نعمت‌زاده درحال حاضر با توجه به  نتایج اخیرش در مسابقات مختلف، تنها دختری است که شرایط حضور در مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای را دارد.به همین خاطر تمام تلاشمان این است که او بتواند در چین سهمیه بگیرد تا به امید خدا تیم دختران با دو سهمیه در شیاپ‌چانگ پاریس حضور داشته باشد.»
جستجو
آرشیو تاریخی