صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲

سردار قاآنی در مراسم سالگرد شهادت شهید پورجعفری تأکید کرد

طوفان الاقصی، عملیاتی کاملاً فلسطینی است


آیین چهارمین سالگرد شهادت یار و همرزم حاج قاسم، شهید حاج حسین پورجعفری، شامگاه جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ با حضور و سخنرانی فرمانده نیروی قدس سردار قاآنی در مرکز هنری الماس برگزار شد. سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در این مراسم طی اظهارات مهمی درباره طوفان‌الاقصی اظهار داشت: طوفان الاقصی، عملیاتی کاملاً فلسطینی است که مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شد.
وی افزود: امریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه‌اش نوشته نشده است و در فرصت مناسب پاسخگو خواهد بود.
فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد:رژیم صهیونیستی و امریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشتند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی‌گناه است.
 قاآنی خاظرنشان کرد: شما شهید رضی موسوی را می‌کشید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه چیزی به دست آورید و ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود.
وی خطاب به امریکایی‎ها گفت که اگر به رفتارهای غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و به شما پاسخ دیگری خواهد داد.

ترور شهید موسوی ما را در مسیر تأمین امنیت منطقه مصمم‌تر می‌کند
همچنین مراسم بزرگداشت سردار شهید سید رضی موسوی صبح دیروز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرماندهان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از سران کشوری و لشکری به همراه اقشار مختلف مردم در حسینیه فاطمه الزهرا(س) میدان سپاه برگزار شد. به گزارش ایرنا، در این مراسم وزرای کشور، اطلاعات و امور خارجه نیز حضور داشتند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در جمع خبرنگاران گفت: شهید سید رضی موسوی یکی از بهترین‌ها بود و من در همه سفرها به سوریه سال‌های متمادی با او ارتباط و آشنایی داشتم و شاهد بودم که ایشان صادقانه و مخلصانه برای تأمین حداکثری امنیت ملی و منطقه در مبارزه با تروریسم و صهیونیسم تلاش می‌کردند.
حسین امیر عبداللهیان با بیان اینکه تردید نکنید مسیر و راه سید رضی ادامه پیدا می‌کند، اظهار داشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی او را با روشی ناجوانمردانه ترور کرد، اما این ترور چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حداکثری امنیت در منطقه و کشورمان نخواهد کاست بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در بیش از ۸۰ روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛ شکست اول روز هفتم اکتبر بود. در این روز اسرائیل در بُعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فرو ریخت و شکست دوم نیز ۸۰ روز گذشته با مقاومت غزه در ابعاد نظامی فرو ریخت.
وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: اقدامی که اسرائیل درباره سید رضی انجام داد از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده بود که این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تأکید دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی