صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

دستور ویژه پلیس برای دستگیری زورگیر شرور
مرد شرور که با ضرب و جرح یک خانم قصد زورگیری از وی را در شهر جدید مهرگان استان البرز داشت با دستور ویژه پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.
 چند روز گذشته انتشار فیلمی از زورگیری و مزاحمت برای یک شهروند خانم در یکی از ساختمان‌های شهر جدید مهرگان واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت. سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: به ‌دنبال شکایت یک خانم مبنی بر زورگیری و ایراد ضرب و جرح توسط فردی مزاحم در یکی از ساختمان‌های شهر جدید مهرگان، دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری متهم صادر شد و تیم‌های مجرب پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به انتشار این خبر در فضای مجازی بیان کرد: پلیس ضمن اقدام در خصوص تأمین امنیت شهروندان، با جدیت برای شناسایی و دستگیری عامل این عمل مجرمانه در تلاش است و نتیجه تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
 سرقت مسلحانه از فوتبالیست خوزستانی
سارقان مسلح، خودرو و تلفن همراه بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی در اهواز را سرقت کردند.
میلاد پاک‌پرور، بازیکن سابق فولاد خوزستان و فعلی استقلال ملاثانی شامگاه جمعه در حالی که راهی منزل خود در منطقه گلستان اهواز بود مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. طبق اظهارات وی در صورتجلسه کلانتری اهواز، در این سرقت ۲ سارق با اسلحه وینچستر و کلاش او را تهدید و خودرو، دو دستگاه تلفن همراه و تمامی مدارک وی را سرقت کردند.
 
 کشف دستگاه سونوگرافی قاچاق در راه‌آهن کرمان
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در انبار توشه کرمان خبر داد.
سردار حشمت الله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس راه‌آهن کرمان حین کنترل و بازرسی انبار توشه این ایستگاه و کنترل محموله‌های اداره پست به یک محموله ارسالی مشکوک شدند و پس از هماهنگی قضایی نسبت به بررسی و بازدید از مرسوله پستی اقدام کردند که مشخص شد یک دستگاه سونوگرافی با مارک فیلیپس ساخت کشور امریکا در حال ارسال از مبدأ کرمان به تهران بوده است.
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: کالای مکشوفه بدون پروانه گمرکی از مبادی ذیربط بود و برابر نظر کارشناسان ارزش آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که با هماهنگی مرجع قضایی توقیف و پرونده‌ای تشکیل شد.
 
آتش‌سوزی پاساژ در ساری با اتصال کابل‌های برق
اتصال کابل‌های برق منجر به آتش‌سوزی در پاساژ سعدی شهر ساری و سوختن چهار مغازه شد.
علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری گفت: صبح شنبه خبر آتش‌سوزی در پاساژ سعدی شهر ساری به آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله 40 نیروی آتش‌نشانی به محل آتش‌سوزی اعزام و با تلاش عوامل امدادی موفق به خاموش کردن آتش شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی توانستند در این عملیات ۲۵ نفر را در سلامت کامل به بیرون از پاساژ سعدی منتقل کنند البته این حادثه باعث خسارت ۱۰۰ درصدی به چهار فروشگاه و دود‌گرفتگی چندین مغازه دیگر شده است. این آتش‌سوزی مصدومی نداشته و علت این حادثه اتصال خطوط کابل برق بوده است.
 
پاتک پلیس به اراذل اصفهان

5 نفر از اراذل و اوباش که باعث ناامنی در یکی از محلات شهر اصفهان شده بودند در عملیات مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
مسعود طریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ناامنی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محلات اصفهان، بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند.
وی با بیان اینکه ۴ نفر از متهمان از صحنه گریخته‌ و یک نفر توسط مأموران دستگیر شده است، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عده‌ای از اراذل و اوباش با ضرب و شتم یک شهروند و مجروح کردن یک فرد دیگر به وسیله قمه و همچنین تخریب شیشه‌های یک باب مغازه، برای دقایقی این محله را ناامن کردند. ۴ متهم دیگر پرونده که متواری بودند در عملیاتی ضربتی توسط مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی دستگیر شدند. آنها پس از مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کرده و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
 
 توقیف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق

تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی در شهرستان کرج شناسایی و توقیف شد.
سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار زیادی سوخت قاچاق توسط یک تانکر به شهر کرج مطلع شدند. مأموران انتظامی این تانکر را در بلوار الغدیر شهر کرج توقیف کردند که ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال از آن کشف و یک نفر دستگیر شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی