صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

ایران در ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تشریح کرد
اعتبار 19 هزار میلیارد تومانی البرز برای اجرای پروژه‌های جدید و نیمه‌تمام
کرج - دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان البرز ۱۳۱ مصوبه داشت که برای اجرایی شدن آنها ۷۳ هزار میلیارد ریال منابع اختصاص داده شد و در این سفر همچنان پروژه‌های نیمه‌تمام در کانون توجه دولت قرار گرفت، به‌ طوری که قرار شد ارقامی نیز به اعتبارات مصوبی سفر رئیس‌جمهور اضافه شده و بسیاری از پروژه‌ها در حوزه راه و بیمارستان با کمک‌های مالی دولت به مرحله بهره‌برداری برسند یعنی رقم ۷۳ هزار میلیارد ریال تا ۱۹۰ هزار میلیارد ریال قابل افزایش است.
 افزون بر پیش‌بینی منابع مالی برای پروژه‌های نیمه‌تمام در البرز و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای جدید، ۲۳ زندانی بدهکار مالی در این استان آزاد شدند که قرار شد ۱۳۷ نفر دیگر تا ۲ هفته آینده با تأمین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم آزاد شوند.
 معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در آیین آزادی ۲۳ زندانی جرایم غیربدهکار در کرج با بیان اینکه ظرفیت حضور مردم مسیر خدمات‌رسانی را برای دولت هموار می‌کند، گفت: آزادی زندانیان بدهکار و جرایم مالی از محل سفرهای رئیس‌جمهور به استان‌ها از جمله برکات این سفرهاست.
  محسن منصوری اظهار کرد: سفر اول رئیس‌جمهور به البرز دستاوردهای خوبی داشت به طوری که ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی داده شد که در نتیجه آن ۱۸۴ واحد صنعتی تعطیل یا نیمه‌تعطیل با ظرفیت ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی به عرصه تولید بازگشتند.

بهره‌برداری از نیروگاه زباله سوز ساری در 22 بهمن
 ساری- استاندار مازندران با اظهار اینکه نیروگاه ۴۵۰ تنی زباله سوز بزرگترین طرح عمرانی استان است، گفت: با دستور ویژه رئیس جمهور و پیگیری و اختصاص ۲هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزیر کشور، فاز نخست این طرح ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
سید محمود حسینی پور افزود: متولی اصلی این طرح شهرداری ساری است، یعنی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری باید نسبت به اجرای این طرح بیشتر از گذشته مسئولیت پذیری داشته و عملیاتی کار کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی