صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

ایران در ایران

موج جدید بارش‌ها تا چهارشنبه
 ایران زمین- با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از روز سه‌شنبه برف و باران، آسمان بیشتر استان‌های کشور را در بر خواهد گرفت. البته افزایش آلودگی هوا در کلانشهر‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با ورود این سامانه روز سه‌شنبه بارش‌ها در مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز آغاز خواهد شد و روز چهارشنبه بارش‌ها به سمت جنوب غرب و مناطقی از مرکز کشور کشیده خواهد شد.
«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از افزایش آلودگی هوا در برخی کلانشهرها خبر داد و گفت: امروز یکشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است اما از فردا بارش باران و کاهش نسبی دما در گیلان، شرق مازندران و مناطقی از شمال غرب کشور آغاز خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، ابرناکی و رگبار باران، در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران همچنین غرب سواحل دریای خزر آغاز می‌شود و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به‌صورت برف خواهد بود.  ضیاییان با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه سامانه بارشی ضمن تشدید فعالیت به جنوب غرب و مناطقی از مرکز کشور نیز کشیده خواهد شد، افزود: تا اوایل سه‌شنبه شب در شهرهای صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

استقرار بزرگ‌ترین بیمارستان سیار کشور در منطقه سیستان
زاهدان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان گفت: بزرگ‌ترین بیمارستان سیار کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تمام ظرفیت و امکانات خود در منطقه سیستان مستقر شد.
مصطفی میرحسینی افزود: قرار است این بیمارستان سیار به مدت ۱۰ شبانه‌روز در منطقه سیستان به ارائه خدمت بپردازد تا همه مردم بتوانند از امکانات آن بهره کافی ببرند. وی تأکید کرد: پیش از ورود این بیمارستان سیار، نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته و چهار خدمت درمانی تخصصی گوارش، ریه، چشم‌پزشکی و قلب جزو محورهای اصلی قرار گرفته است که در کنار آنها نیز خدمات دیگر شامل دندانپزشکی، عمومی، ویزیت، تجویز و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مردم سیستان ارائه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی