کمیته داوران از سرمربی هوادار شکایت می‌کند

فکری: من هم شنیده‌ام خورشیدی پرسپولیسی است

محمود فکری سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، صحبت‌های جنجالی مطرح کرد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت.
او در مورد اینکه اشکان خورشیدی داور این بازی تعلقات رنگی دارد و عکسی از او منتشر شده که نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ است و آیا این موضوع نگرانش می‌کند یا نه، گفت: «به هر حال در فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند و در ایران هم همین‌گونه است.
 وقتی از بچگی به فوتبال علاقه‌مند هستند، می‌توانند طرفدار یکی از دو تیم بزرگ پایتخت باشند اما همین افراد در زندگی‌شان ممکن است داور شوند و مسئولیت دیگری بگیرند. من هم شنیده‌ام که خورشیدی پرسپولیسی‌ است اما قطعاً او احساس مسئولیت خواهد کرد و به خورشیدی هم حق می‌دهم که قبل از بازی و بعد از بازی طرفدار پرسپولیس باشد و یا حتی در شادی‌های این تیم شرکت کند! این حق همه طرفداران این تیم است اما با توجه به مسئولیتی که دارد، امیدوارم قضاوتی عادلانه داشته باشد و سوت ایشان برای بازی تعیین‌کننده نباشد.
زیرا پرسپولیس به اندازه کافی بازیکنان بزرگ و کادر قوی دارد که نیازی به کمک داوربرای امتیاز گرفتن داشته باشد.
امیدوارم روز خوب خورشیدی باشد و مشکلی برای ما و خودش و بازی به وجود نیاید.» این صحبت‌های فکری با واکنش حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس مواجه شد و او با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «فقط فوتبال ایرانه که 24 ساعت قبل از مسابقه همچین تهمتایی زده میشه، بی‌اینکه کسی از تبعات حرفای بی‌اساسش بترسه! کمیته انضباطی تا چه زمانی می‌خواد منفعل عمل کند؟ این حرفای پوچ فقط برای اینه که ذهن داور رو، روز قبل از بازی خراب کنن، اما کور خوندن.» در این خصوص فارس گزارش داد ظاهراً کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد پس از اتمام این مسابقه از فکری به دلیل اتهام زدن به خورشیدی که ممکن است بازی را تحت تأثیر قرار بدهد، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. زیرا اعتقاد دارد هیچ مربی‌ای نباید قبل از بازی با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی علیه داوران، فضا را متشنج کند.
جستجو
آرشیو تاریخی