صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و نه - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و نه - ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ایران در ایران

مهاجران غیرقانونی باید به کشور خود بازگردند
ایران زمین- وزیر کشور گفت: مهاجرانی که به شکل غیرقانونی وارد مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده‌اند برادران ما هستند، اما باید مطابق قانون به کشور خود بازگردند.
 احمد وحیدی در جریان دومین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز در بازدید از قرارگاه بازگشت مهاجران و اتباع غیرمجاز بیگانه افزود: امکان ماندگاری و ارائه خدمات به اتباع بیگانه غیرمجاز وجود ندارد.
وی اظهار کرد: مهاجران خارجی غیرمجاز شناسایی و پس از حضور در اردوگاه‌هایی که برای بازگشت در نظر گرفته شده، به موطن خود بازگردانده خواهند شد.
به گفته وزیر کشور با مهاجران خارجی غیرمجاز به‌رغم اینکه به شکل غیرقانونی وارد مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده‌اند با کرامت رفتار می‌شود و این افراد پس از طی فرایندهای پیش‌بینی شده به وطن خود بازمی گردند.
وی خطاب به مهاجران غیرمجاز حاضر در این اردوگاه گفت: باید به کشور خود بازگشته و برای عمران و آبادانی وطن خود تلاش و همت کنید.
از ابتدای آغاز به کار اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی کرج (اردوگاه بازگشت مهاجران خارجی) تاکنون بیش از ۲۹هزار مهاجر غیرمجاز در این مکان پذیرش و حدود ۶ هزار و ۷۰۰ مهاجر غیرقانونی به کشورهای خود بازگردانده شده‌اند.

کاهش ۴۰ درصدی ترافیک آزادراه تهران- کرج با افتتاح کمربندی شمالی
کرج -  مدیرعامل شرکت احداث کنارگذر شمال شهر کرج گفت: با افتتاح مرحله نخست کمربندی شمالی شهید حاج قاسم سلیمانی ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین ۴۰ درصد رفع می‌شود.
ابوالفضل رحمانی  افزود : پروژه‌ای که افتتاح شد حدود ۱۹ کیلومتر طول و ۲۰ تقاطع دارد و راه اتصال به ۱۴ استان است و پل بیلقان ترافیک اصلی غرب تهران را حل می‌کند.
وی یادآورشد: پل بزرگ بیلقان، بلندترین و بزرگ‌ترین پل خاورمیانه است و ۴۰ درصد از ترافیک آزادراه تهران-کرج-قزوین را حل خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی