صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

ابطال تمام مجوزهای کاغذی از ابتدای ۱۴۰۳

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار اعلام کرد:‌ براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌ها همه مجوز‌های کاغذی و قدیمی تا پایان امسال باید تبدیل به مجوز الکترونیک شوند و از ابتدای سال ۱۴۰۳ دولت فقط مجوز‌های الکترونیک را رسمی و قانونی می‌داند.
به گزارش تسنیم، سیدامیر سیاح گفت: صاحبان مجوز‌های قدیمی فقط با یک گوشی همراه هوشمند، بدون مراجعه حضوری و به‌صورت رایگان می‌توانند مجوز کاغذی خود را به مجوز الکترونیک تبدیل کنند.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار افزود: براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌ها همه مجوز‌های کاغذی و قدیمی تا پایان امسال باید تبدیل به مجوز الکترونیک شوند و از ابتدای سال 1403 دولت فقط مجوز‌های الکترونیک را رسمی و قانونی می‌داند و پس از این زمان، اگر نام صاحب کسب و کاری در بانک اطلاعات دارندگان شناسه یکتا به نشانی qr.mojavez.ir وجود نداشته باشد و شناسه یکتا دریافت نکرده باشد مجوز آن صاحب کسب و کار رسمی نیست و فاقد اعتبار است و نمی‌توانند خدمات دولتی دریافت کنند. وی افزود: در حال حاضر بانک‌ها به کسانی که پروانه کاغذی دارند خدمت ارائه نمی‌دهند و از آنها شناسه یکتا مطالبه می‌کنند.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار گفت: برای اینکه کسبه به‌راحتی بتوانند مجوز کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کنند می‌توانند به درگاه ملی مجوز‌ها مراجعه کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی