صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

2 افسر پلیس در تصادف جان باختند
برخورد شدید 2 خودرو پژو و نیسان در جاده ابهر-قیدار جان ۲ افسر پلیس را گرفت.
سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه در محور قیدار به ابهر دو خودرو پژو و نیسان شاخ به شاخ شدند که در این حادثه ۲ افسر پلیس که در کردستان خدمت می‌کردند و درحال اعزام به مرخصی بودند، جان باختند. وی اضافه کرد: محور ارتباطی قیدار به ابهر به عنوان یکی از جاده‌های پرتردد استان زنجان جزو نقاط حادثه‌خیز بوده که پیگیری‌های زیادی برای رفع این معضل انجام گرفته است.
 
شلیک مرگبار پلیس به 2 سارق مسلح
سه سارق مسلح که به خانه‌ای در زاهدان دستبرد زده بودند، با حضور بموقع پلیس به دام افتاده و درگیر شدند که طی آن دو سارق کشته و یکی از آنها نیز زخمی شد.
 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: صبح جمعه مأموران پلیس زاهدان دریافتند چند سارق مسلح وارد یک خانه در زاهدان شده‌اند و قصد سرقت دارند که با حضور بموقع مأموران پلیس در محل با سارقان مسلح درگیر شدند. سارقان به سوی مأموران تیراندازی کردند و با وجود توصیه مأموران به تسلیم شدن، سارقان مسلح به درگیری ادامه دادند و در این درگیری دو سارق مسلح کشته شدند و یک نفر مجروح شد.وی ادامه داد: مجروح این حادثه به مرکز درمانی منتقل و دو قبضه سلاح کلت‌کمری و خشاب و مهمات مربوطه و یک تیغه چاقو از آنان کشف شد.
 
واژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان دختر لرستانی
مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه منطقه چواری در مسیر برگشت از شهر نورآباد واژگون شد.
علی احمدی مدیر آموزش و پرورش دلفان گفت: این حادثه روز پنجشنبه هنگام برگشت دانش‌آموزان از مدرسه در هشت کیلومتری جاده نورآباد به چواری نزدیک روستای ده‌فیروزوند رخ داد. حال عمومی دانش‌آموزان مصدوم شده بر اثر واژگونی مینی‌بوس مساعد است و ۱۱ نفر آنها از بیمارستان نورآباد(مرکز شهرستان دلفان) مرخص شدند. وی روز جمعه ضمن عیادت از دانش‌آموزان بستری در بیمارستان افزود: در این حادثه ۱۹ دانش‌آموز به همراه راننده سرویس مصدوم و با حضور بموقع نیروهای امدادی و درمانی به بیمارستان سینای دلفان انتقال داده شدند. پنج نفر از مصدومان با درمان سرپایی و ۶ نفر با رضایت خانواده مرخص شدند، ۶ نفر به علت جراحت در بیمارستان شهر نورآباد بستری هستند و ۲ نفر هم برای درمان تکمیلی به خرم آباد اعزام شده‌اند. اصغر قهرمانی فرماندار دلفان نیز گفت: رسیدگی و مداواهای انجام‌شده برای مصدومان به خوبی صورت گرفته و حال عمومی همه آنها مطلوب است.

 

مرگ زوج جوان در استخر پرورش ماهی

اجساد یک زوج جوان که در استخر پرورش ماهی در شرق استان گلستان جان باخته بودند، از آب بیرون کشیده شد.
قاسم غریب‌آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ در تشریح این ماجرا گفت: براساس اعلام فرمانداری شهرستان کلاله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC)، حادثه در روستای کنگور واقع در جاده شعبه نفت مسیر کلاله به گالیکش در استخر پرورش ماهی یوسف پسیانی رخ داد.وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این گزارش یک تیم چهار نفره از پایگاه مرکزی کلاله با یک دستگاه خودرو کمکدار سبک به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: حادثه‌دیدگان این سانحه یک مرد و یک زن ۳۶ و ۲۶ ساله بودند که در محل جان خود را از دست دادند. نیروهای اعزامی هلال احمر، با همکاری غواصان آتش‌نشانی پس از پیدا کردن اجساد، آنها را بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند. تحقیقات درباره علت این حادثه ادامه دارد.

 

 راننده در واژگونی تراکتور جان باخت
واژگونی یک دستگاه تراکتور در شهرستان چرداول منجر به مرگ راننده شد. سرهنگ عبدالله آتش‌پیکر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در این خصوص اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی تراکتور در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد راننده در حال شخم‌زنی اراضی کشاورزی بوده که به علت ناهمواری و پستی و بلندی‌های زمین، تراکتور واژگون شده و راننده به علت شدت جراحت در بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله فوت کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی