صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و دو - ۰۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و دو - ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

دیگه‌چه‌خبر؟

پدر به آغوش دخترانش بازگشت
 خبر اول اینکه،  تصویر دختران شهید مدافع حرم مصطفی صادقی که پیکر مطهر پدر خود را در آغوش گرفته‌اند، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. 6 سال پیش که پدر برای آخرین بار، به نیت دفاع از حرم، با خانواده خداحافظی کرد تا به سوریه برود، دختران کوچک بودند. آنان دو پای پدر را گرفتند تا او به این سفر بی‌بازگشت نرود. پدر برگشت و برای آرامش دختران، هردو را در آغوش گرفت.  حالا، 6سال چشم انتظاری دختران پایان یافت و پدر، بازگشت. اما این بار به جای اینکه او دخترانش را در آغوش بگیرد، دختران پدر را در آغوش گرفتند. زیرا از آن قامت رشید دیگر خبری و از پیکر این شهید، تنها به اندازه آغوش دخترانش، به خانه بازگشته است. گفتنی است، پیکرهای مطهر ۸ شهید مدافع حرم تازه شناسایی شده جهت طواف در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام عازم مشهد مقدس شده است و مراسم وداع با پیکرهای این شهدای والامقام شنبه ۱۱ آذر‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.

شناسایی شبکه جاسوسی موساد
در ایران با طوفان الاقصی
 خبر دیگر اینکه، نماینده جنبـــــــــش جهـــــاد اسلامی فلسطـــــــــــین از شناسایی شبکه جاسوسی اسرائیل در ایران در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داد. به گزارش ایرنا، ناصر ابوشریف در این باره گفت: دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بیش از حد تصور است زیرا تصور نمی‌شد تمام سازمان‌های اطلاعاتی جهان در خواب باشند. ۵۰ پایگاه اسرائیل به تسخیر مقاومت درآمد و بسیاری از نظامیان کشته شدند. در این عملیات مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه بیاورد در این سرور نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل جمهوری اسلامی ایران وجود داشت.

شهردار لواسان دستگیر شد
 شنیدیم که، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از بازداشت شهردار لواسان با اتهامات مالی خبر داد. رئیس شورای شهر لواسان نیز به فارس گفت: آنچه شورا از آن اطلاع دارد احضار شهردار به پلیس امنیت اقتصادی است و این ماجرا ارتباطی با شهرداری لواسان ندارد و مرتبط با مسئولیت سابق او در رباط کریم است. پیش از این نیز یک عضو شورای شهر، چند دلال و چند کارمند شهرداری رباط‌ کریم در یک سال اخیر بازداشت شدند.

قاچاقچیان مسلح در شهرستان کرمان دستگیر شدند
 دست آخر اینکه،  با تلاش سربازان گمنام امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف قاچاقچیان مسلح در شهرستان کرمان دستگیر شدند. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات استان کرمان، تحرکات گروهی از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که از افغانستان وارد ایران شده بودند، در شهرستان کرمان مورد شناسایی و اشراف اطلاعاتی قرار گرفت. بر پایه این گزارش، با اقدام عملیاتی در چهارم آذرماه ۱۴۰۲، محل نگهداری مواد مخدر، تسلیحات و مکان مورد استفاده قاچاقچیان در حاشیه محور ارتباطی کرمان - ماهان کشف شد. در عملیات سربازان گمنام امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف علیه قاچاقچیان مسلح، محموله مواد مخدر مشتمل بر ۴۶۱ کیلوگرم تریاک، ۱۰۶ کیلوگرم حشیش و ۵۷ کیلوگرم شیشه به همراه یک قبضه توپ ۱۴.۵ میلیمتری، یک قبضه آرپی‌جی، دو فروند موشک آرپی‌جی و تعداد ۹۳۶ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

جستجو
آرشیو تاریخی