از گوشه و کنار ایران

اعدام عامل شهادت دو شهید در شادگان

حکم اعدام عامل شهادت شهیدان «سپیدرو» و «کاظمی» صبح دیروز اجرا شد.
سرهنگ صالح مطهری‌راد معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ۱۲ آذر سال ۹۸ استواریکم «یاسر سپیدرو» و بسیجی «محمد علی کاظمی» در راه تأمین نظم و امنیت در شهرستان شادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و قاتل نیز در همان محل دستگیر شد. با تلاش کارشناسان حقوقی پلیس خوزستان با ارائه لوایح دفاعیه متقن و مستدل، حکم محاربه قاتل در دادگاه انقلاب آبادان صادر و در دیوان عالی کشور تأیید شد. در نهایت صبح سه‌شنبه 7 آذر پس از طی مراحل قانونی و قضایی، قاتل به دار مجازات آویخته شد.
 
آزادی ۱۱۰ زندانی در استان سمنان
 امید کهربایی مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی 110 زندانی به‌ مناسبت هفته بسیج و شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: این افراد پس از پایش و بررسی‌های لازم و بازدید قضات از زندان‌های استان سمنان آزاد شدند. همچنین در هشت ماهه امسال، بیش از ۵۰۰ مورد ارفاق قانونی منجر به آزادی، به زندانی‌های این استان داده شده است.
کهربایی با بیان اینکه در موضوع پابند الکترونیکی در استان سمنان پیشرفت خوبی شده است، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۰ نفر پابند الکترونیکی گرفته و از زندان آزاد شده‌اند.

خودکشی کارمند بازنشسته صدا و سیما
یکی از کارمندان بازنشسته صداوسیما با پرت‌کردن خود از ساختمان کوثر این سازمان جان باخت.
این فرد یکی از کارمندان صداوسیما بود که سال گذشته بازنشسته شده و روز دوشنبه وقتی برای چندمین بار جهت مطالبات بازنشستگی و اخذ سنوات خود برای تهیه جهیزیه دخترش به مجتمع اداری صداوسیما مراجعه کرده بود به علت بدرفتاری و بی‌توجهی به خواسته‌های وی از طرف اداره بازنشستگی در اثر ناراحتی خود را از پنجره به پایین پرت کرد و جان باخت.

سرقت کابل برق گورستان
سارق کابل برق گورستان کرج از سوی پلیس دستگیر شد.
سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق از آرامستان بهشت سکینه در ساعات پایانی شب، رسیدگی به پرونده به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محول شد. کارآگاهان در قدم اول با بررسی مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار کابل برق شده و با شناسایی مخفیگاه او در منطقه شاهین ویلای کرج، در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند. وی در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت کابل برق در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.
 سرهنگ نادربیگی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر دستگیر شده مقدار قابل توجه کابل برق سرقتی کشف شد.

تصادف خونین کارمندان شبکه بهداشت رابُر

7 کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابُر کرمان هنگام اعزام به مأموریت بر اثر تصادف با کامیون کشته و مجروح شدند.
دکتر سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: ساعت ۱۲:۱۲ ظهر دوشنبه ششم آذر از واقعه برخورد کامیون حمل بتن و سواری پراید در محور رابُر به جیرفت در دوراهی سد مطلع شدیم. در این حادثه سه زن و یک مرد از سرنشینان سواری پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند و یک مرد و دو زن حدوداً 40 ساله مصدوم شدند. سرنشینان پراید از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان رابُر در استان کرمان بودند که به مأموریت می‌رفتند.
مصدومان حادثه در حال حاضر در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) رابر، خاتم الانبیاء(ص) بافت و شهید باهنر کرمان بستری‌اند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
سرهنگ علی رضایی فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با بیان اینکه علت تصادف خودرو پراید و کامیون میکسر در جاده رابُر - اسفندقه، «تغییر ناگهانی مسیر کامیون» بوده، گفت: مرگ چهار نفر از همکاران شبکه بهداشت رابُر در این حادثه به علت پرتاب بار و وزن میکسر روی پراید رخ داده است.
 
مرگ 2 موتورسوار در تصادف با خودرو
 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت در جاده تربت جام - فریمان دو فوتی و دو مصدوم برجا گذاشت.
 سعید قنبری افزود: ساعت 55 و 17 دقیقه دوشنبه حادثه ترافیکی بین خودرو سواری و موتورسیکلت در جاده تربت جام - فریمان در محدوده زندان مرکزی تربت جام به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه یک و دو شهری به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه هر دو سرنشین موتورسیکلت به علت شدت صدمات وارد شده قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در صحنه حادثه فوت و دو سرنشین خودرو سواری با توجه به شدت تصادف مصدوم شده بودند.
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی