حوادث جهان

مرگ 4 دانشجوی هندی
در ازدحام جمعیت

مقامات محلی و رسانه‌های هند گزارش دادند که  در حادثه ازدحام جمعیت در دانشگاهی واقع در جنوب این کشور، دست‌کم 4نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی‌شدند.
به گزارش روزنامه گاردین، این حادثه که شامگاه شنبه در فضای بازِ دانشگاه علم و فناوری کوچین (CUSAT) در ایالت «کرالا» جایی که برای اجرای کنسرتی در آن برنامه‌ریزی شده بود، رخ داده است 4نفر کشته شده و بیش از ۶۰ نفر مصدوم شدند.
 یک مقام پلیس محلی در این زمینه گفت: در هنگام بارندگی جمعیت به سمت سالن هجوم بردند و تعدادی از آنها روی پله‌ها لیز خوردند و زیر دست و پا ماندند.

 

غـــرق شـــدن کشتـــی
 در سواحــــل یونــــان

گارد ساحلی یونان از غرق شدن یک فروند کشتی در آب‌های ساحلی خود خبر داد.
به گزارش رویترز، گارد ساحلی یونان اعلام کرد که یک کشتی باری حامل نمک روز یکشنبه در نزدیکی جزیره لسبوس یونان غرق شد و همه خدمه آن بجز یک نفر هنوز ناپدید هستند.
گارد ساحلی یونان اعلام کرد: کشتی رپتور با پرچم کومور از بندر الدخیلا در مصر حرکت کرده بود و در حال حرکت به سمت استانبول بود که از نقص مکانیکی خبر داد و یک تماس اضطراری صادرکرد.
بر اساس این گزارش، هشت نفر از خدمه این کشتی، مصری و بقیه اتباع سوریه و هند بودند.
 گارد ساحلی یونان از طریق بالگرد یکی از خدمه کشتی را نجات داده است.

 

4 کشته
در سقوط هواپیما

سقوط یک فروند هواپیمای سبک در اتریش ۴ کشته بر جای گذاشت.
به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس محلی اتریش روز یکشنبه اعلام کرد: پس از سقوط یک هواپیمای سبک که از جمهوری چک به سمت کرواسی در حال پرواز بود، 4نفر کشته شدند. علت این حادثه در دست بررسی است.

جستجو
آرشیو تاریخی