صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

در مراسم افتتاح پروژه مسکونی-تجاری شهر جدید اندیشه

دکتر سیدعباس حسینی: با عزم ملی برای تحقق هدف ملی می‌کوشیم

با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل شرکت عمرانی اندیشه، 1100 واحد مسکونی، تجاری و خدماتی در شهر جدید اندیشه افتتاح شد و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه افتتاح این پروژه با بیان این مطلب که در حال حاضر دغدغه اصلی دولت و مسئولان رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه است، گفت: بانک مسکن با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی با همه توان اجرایی و عملیاتی برای رفع این دغدغه می‌کوشد.
وی افزود: آنچه امروز در شهر جدید اندیشه حاصل شده، نتیجه تلاش شبانه‌روزی با حمیت و جدیت دولت و بانک مسکن برای تأمین نیاز مردم است.
مدیرعامل بانک مسکن با تأکید بر این مسأله که تأمین مسکن خوب برای مردم تنها با هم‌افزایی و همراهی تمام بخش‌های اقتصادی و اجرایی ممکن خواهد شد، گفت: آنچه مسلم است امروز بانک مسکن با همه توان دغدغه‌مند است تا به وظیفه خود نسبت به مردم و دستور مقام معظم‌رهبری عمل کند. ما در بانک مسکن با عزم ملی برای تحقق این هدف ملی می‌کوشیم و از همه بخش‌های سیاستگذار و اجرایی کشور می‌خواهیم در این نهضت ملی با ما همراه شوند.
100 واحد از این پروژه امروز به همت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه ساخته و افتتاح شده و 1000 واحد دیگر هم تا بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی