صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و پنج - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و پنج - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر در خبر

ایرنا

 امامعلی یگان‌زاده، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از رفع تصرف ۳ هزار متر مربع اراضی ملی منطقه حفاظت شده  ورجین خبر داد و گفت: در اجرای این آرا، نماینده اجرای احکام کیفری بخش رودبارقصران و نماینده کلانتری ۱۶۲ فشم نیز حضور داشتند.

 

ایسنا

محمد کرمی، رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان تهران از انجام سرشماری حیات وحش تا اوایل دی‌ماه خبر داد و گفت: این اقدام تاکنون در منطقه حفاظت‌شده «کویر» و اثر طبیعی ملی «تاروهویر» انجام شده است.

 

میراث آریا

 تفاهمنامه همکاری به منظور تسهیل سفر گردشگران با خودروهای شخصی و تجاری، با استفاده از سند بین‌المللی کارِنِه‌دوپاساژ صادره از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بین ایران و ارمنستان امضا شد.

 

ایسنا

محمد کریمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، برداشت‌های غیرمجاز و ادامه فعالیت معادن با پروانه‌هایی که مهلت فعالیت آنها خاتمه یافته را به‌عنوان چالش‌های جدی و تخلف‌های مشهود در برخی واحدهای معدنی درسطح این استان بیان کرد.

 

مهر

ولی جهانی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از نصب پلاک ثبتی میراث جهانی جنگل‌های هیرکانی در منطقه گشت رودخان فومن خبر داد و گفت: جنگل‌های هیرکانی تنها اثر ثبت شده استان گیلان در فهرست میراث جهانی است و این استان تنها استان دارای پایگاه در میان پنج استان دارای سایت‌های جهانی هیرکانی است.

 

ایلنا

 عملیات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در ایران با بذرکاری بادام کوهی در ۳۰۰ هکتار از حوضه آبخیز «طالخونچه» در شهرستان مبارکه استان اصفهان آغاز شد.

جستجو
آرشیو تاریخی