جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تشریح کرد

شکست هیمنه سیاسی - اقتصادی اشغالگران با طوفان الاقصی

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشتار مردم بی‌گناه و زنان و کودکان غزه را نشانه ضعف و استیصال رژیم صهیونیستی دانست و در تبیین چرایی این استیصال، تأکید کرد که این رژیم به این دلیل دست به این کشتارها می‌زند که با عملیات طوفان‌الاقصی در همه عرصه های راهبردی شکست خورده است.
سردار محمدرضا فلاح‌زاده، یکشنبه شب در هفتمین یادواره شهدای امنیت، با بیان اینکه امروز هم همه دشمنان اسلام، در غزه مقابل اسلام صف آرایی کردند، اظهارکرد: رژیم صهیونیستی به دفعات دست به کشتار زنان و کودکان فلسطینی زد، پیش از عملیات طوفان‌الاقصی، از مردادماه تا شهریورماه امسال 153 نفر از مردم غزه را قتل عام و مجروح کردند. جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه به رغم این جنایت‌ها، رزمندگان جبهه مقاومت یک بار دیگر مانند صاعقه بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمدند، اضافه کرد: رزمندگان مقاومت با این حمله، در عرصه راهبردی هیمنه دشمن را فروریختند، در عرصه مدیریتی گنبد فکری دشمن را نابود کردند تا جایی که امریکا ناچار شد مستقیماً مدیریت را به عهده بگیرد.
سردار فلاح‌زاده ادامه داد: مبارزان مقاومت در عرصه امنیتی نیز دشمن را دچار اختلال جدی کردند و آنها را در عرصه نظامی که به ادعای خود پنجمین ارتش دنیا هستند، با شکست روبه رو کردند. به گفته جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، دشمنی که چنین در عرصه‌های راهبردی و مختلف شکست خورده است، از سر ضعف و استیصال، کشتار مردم بی‌گناه را دنبال می‌کند. وی با اشاره به اینکه در 34 روز نخست جنگ، رزمندگان مقاومت 4 تک محدود را دفع کرده و 2 هجوم سراسری را به شکست کشاندند، گفت: در تک یا حمله نهایی که با هجوم سنگین هوایی و حملات راکتی و خمپاره و شلیک مستقیم تانک‌ها و نفرها همراه بود، با گذشت 34 روز کلاً دستاوردی نداشتند و جبهه مقاومت در جبهه زمینی آنان را خوار و ذلیل کرده است. سردار فلاح‌زاده ادامه داد: بعد از 34روز در دو محور، یعنی ساحل و زمین‌های کشاورزی توانستند پیشروی‌هایی داشته باشند، اما دستاوردی نداشتند. جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، اضافه کرد: کسانی که از علوم نظامی مطلع هستند، می‌دانند که دشمن در عرصه راهبردی و تکنیکی شکست خورده و چاره‌ای جز ادامه جنگ ندارد، اما در این جنگ با مقاومت نمی‌جنگد، بلکه با مردم می‌جنگد. وی خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد: جبهه مقاومت و همه جوانان اسلام‌گرا و آزادی خواه انتقام خون این زنان و کودکان بیگناه فلسطینی را از شما خواهند گرفت.
ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران نیز در سخنانی تأکید کرد: دشمنان ما آینده‌ای ندارند، ما با مقاومت خود باعث شدیم که آبروی رژیم صهیونیستی برود و روسیاه شود و این، آغاز پایان رژیم صهیونیستی است.
ابوشریف، طوفان‌الاقصی را بزرگ‌ترین آبروریزی رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: به اعتراف خودشان این بزرگ‌ترین و دردناک‌ترین ضربه به این رژیم بود. نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه در این جنگ تاکنون به اندازه 3 بمب اتم، بمب بر سر مردم غزه ریخته شد، تصریح کرد: به طور حتم این رژیم از سوی جامعه بشریت بابت این جنایات محاکمه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی