صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و چهار - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و چهار - ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

شرط‌بندی برای فیلمبرداری
از باشگاه ورزشی زنانه
مرد جوان که با دوستانش شرط بسته بود از بانوان در حال ورزش در یک باشگاه ورزشی فیلم‌برداری و آن را منتشر کند از سوی پلیس دستگیر شد.
سرهنگ مهدی دانش‌پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان در این‌باره گفت: در پی رصد و پایش کارشناسان  این پلیس در فضای مجازی، مشخص شد فیلمی با موضوع باشگاه زنانه در یکی از شهرستان‌های استان در حال انتشار است.
 بررسی‌ها نشان داد فرد ناشناسی به باشگاه بانوان در یکی از شهرستان‌ها مراجعه و اقدام به فیلم‌برداری از ورزش بانوان کرده و فیلم مربوطه را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به‌صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با اشراف اطلاعات و اقدامات فنی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی متهم شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود گفت: با دوستانم شرط‌بندی کرده بودیم که از زنان در باشگاه فیلم بگیرم و منتشر کنم.متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
 
حادثه در اردوی دانش‌آموزی
شکستن درخت و سقوط روی 2 دانش‌آموز که به اردوی جنگلی رفته بودند آنها را روانه بیمارستان کرد.
رسول صلاحی، رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس گفت: صبح دوشنبه 2 دانش‌آموز پسر دبستان شاهد شهر مینودشت که از سوی مدرسه به اردو در عرصه‌های جنگلی مینودشت برده شده بودند بر اثر شکستن درخت دچار حادثه شدند. یکی از مصدومان با تشخیص آسیب‌های مغزی و دیگری شکستگی پا به بیمارستان مطهری گنبدکاووس انتقال یافتند. وی بااشاره به اینکه مراحل درمانی در بیمارستان درحال انجام است، افزود: یکی از دانش‌آموزان از ناحیه پا و دیگری از ناحیه سر دچار آسیب شده‌اند.
 
5 کشته در تصادف دو پراید
برخورد دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۵ سربیشه به نهبندان پنج کشته و ۳ مجروح برجا گذاشت.
سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی گفت: ساعت۸:۱۵ صبح دوشنبه ۲۹آبان‌ یک حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۵ محور سربیشه به نهبندان به پلیس اعلام شد و بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
 رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی افزود: مأموران باحضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پراید حامل سوخت قاچاق که از سربیشه به سمت نهبندان در حرکت بوده با یک سواری پراید که از سمت مقابل می‌آمده برخورد کرده و خودروها دچار حریق شده‌اند. در این سانحه ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز از سرنشینان پراید و یک نفر از افراد محلی که قصد کمک داشته مجروح شدند که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

دستگیری ضارب کارکنان بیمارستان کرج
مرد شرور که با عربده‌کشی و ضرب و جرح کادر بیمارستانی در مهرشهر کرج فرار کرده بود در کمتر از 2 ساعت از سوی پلیس دستگیر شد.
سردارحمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر عربده‌کشی و ضرب‌و‌جرح عوامل بیمارستان ثارالله در منطقه مهرشهر کرج، به‌دلیل حساسیت موضوع مأموران کلانتری ۲۲ کرج بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع  آغاز کردند. مأموران انتظامی، در کمتر از دو ساعت ضارب را شناسایی کرده و طی عملیاتی غافلگیرانه متهم با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

کشف بیش از 700 کیلو مواد‌مخدر زیر درخت

 محموله بزرگ مواد‌مخدر که زیر یک درخت جاساز شده بود در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان البرز و شهرستان داراب کشف شد.
سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان‌فارس گفت: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارند مقدار زیادی مواد‌مخدر را با یک سواری از استان هرمزگان به شیراز منتقل کنند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان فارس قرار گرفت و مأموران انتظامی شهرستان داراب مطلع شدند که قاچاقچیان مسیر خود را به سمت باغات اطراف بخش رستاق داراب تغییر داده‌ که بلافاصله به محل رفته و مشاهده کردند قاچاقچیان، مقدار زیادی مواد مخدر را به داخل یک باغ انتقال داده و خودرو خود را رها کرده‌اند.
حبیبی بیان کرد: مأموران با رعایت جوانب احتیاط وارد باغ شدند و موفق شدند زیریک درخت ۵۷۶ کیلوگرم تریاک، ۷۳ کیلوگرم حشیش، ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مورفین و۴ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف کنند.
۲ نفر که در اطراف باغ با قاچاقچیان همکاری داشتند نیز دستگیر شدند. تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و مالک اصلی مواد‌مخدر به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس است.
 
مرگ راننده و سرنشین در واژگونی خودرو
 واژگونی پژو ۲۰۶ در جاده زنجان به بیجار موجب مرگ دو نفر شد.غلامرضا بخشوده، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌‌احمر استان زنجان گفت: گزارش این سانحه رانندگی ساعت ۲:۳۰ بامداد دوشنبه در کیلومتر پنج جاده زنجان به بیجار در منطقه شهرک‌صنعتی توسط اورژانس به ندای‌امداد اعلام شد و دو گروه عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آزادراه
زنجان - قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند. در این حادثه راننده و سرنشین خودرو جان باختند.

جستجو
آرشیو تاریخی