صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و دو - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و دو - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ورزش ایران

محرومیت و جریمه نقدی برای گرایی
رأی اتحادیه جهانی کشتی در مورد پرونده ملی‌پوش فرنگی‌کار در رقابت‌های جهانی صربستان اعلام شد. در پی اقدام محمدعلی‌گرایی ملی‌پوش وزن 77کیلوگرم کشتی‌فرنگی در جهانی صربستان و پرتاب بطری آب توسط وی به داخل تشک مبارزه میان او و کشتی‌گیر ژاپنی، کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی اقدام به صدور رأی کرد. بر این اساس،‌ گرایی به مدت یک‌سال از حضور در میادین کشتی محروم شد و باید مبلغ یک‌هزار فرانک سوئیس به اتحادیه جهانی کشتی پرداخت نماید. فدراسیون کشتی نیز به‌دلیل خطای ورزشکار، به پرداخت 5هزار فرانک سوئیس جریمه ملزم شد.


کرم‌زاده؛ اولین تیرانداز لژیونر
فاطمه کرم‌زاده اولین تیرانداز ایرانی است که با قرارداد با باشگاه آلمانی در خط آتش بوندس‌لیگا می‌ایستد.  تیراندازملی‌پوش ایرانی بعد از المپیک توکیو با تیم pfeil e.v. vohringen آلمانی قرارداد بست، اما شیوع کرونا اجازه نداد تا دو سال اول در ترکیب این تیم قرار بگیرد. فاطمه کرم‌زاده امسال هم برای ویزا به مشکل خورد و ویزای بلندمدتش صادر نشد. او سرانجام ویزای یکماهه گرفت تا تنها در یک مسابقه بوندس‌لیگا برای تیمش سیبل‌ها را نشانه بگیرد و به‌همین خاطر نمی‌تواند در باشگاهش هم تمرین کند. تیرانداز ملی‌پوش حتی برای مسابقه بعدی باید دوباره ویزا بگیرد.


طارمی نزدیک به اینتر
با نزدیک شدن به فصل نقل وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا، دوباره اخبار مختلفی درباره مهدی طارمی به گوش می‌رسد. دیروز فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، اعلام کرد که بحث انتقال طارمی به اینتر کاملاً جدی شده و افعی‌ها در زمستان به‌دنبال تقویت خط حمله خود هستند و ستاره ایرانی هم یکی از گزینه‌های جدی آنها محسوب می‌شود. این درشرایطی است  که از منچستریونایتد در رأس مشتریان طارمی نام برده می‌شد. درهمین رابطه ماسیمو آمبروزینی کاپیتان سابق میلان در بخشی از مصاحبه خود با نشریه «گازتا دلواسپورت» درباره اینکه ستاره ایرانی برای روسونری مناسب است یا نه، گفت: «طارمی مهاجم پورتو گزینه خوبی برای میلان است. همچنین جاناتان دیوید مهاجم لیل هم گزینه هیجان‌انگیزی است.»

جستجو
آرشیو تاریخی