دیگه‌چه‌خبر؟

ماجرای تردد با لباس فرم منافقین
 خبر اول اینکه، تردد روز گذشته تعدادی خانم با لباس فرم سازمان منافقین در سطح شهر تهران خبرساز شد. ویدیوی منتشرشده از این افراد نشان می‌دهد که عده‌ای به‌صورت دسته‌ای درکنار هم، درحال تردد با روسری‌های قرمز و مانتو‌شلوارهای خاص منافقین هستند و همین مسأله در فضای مجازی به موضوع بحث کاربران تبدیل شد.
در ادامه، رسانه‌ها در توضیحات تکمیلی این اتفاق آن‌را «تبلیغ محیطی فیلم سینمایی سرهنگ ثریا» ساخته سازمان هنری رسانه‌ای اوج دانستند که به موضوع منافقین و کمپ اشرف می‌پردازد اما همین توضیحات یادآور دیگر تبلیغ محیطی سازمان اوج در خیابان‌‎های تهران به هنگام اکران فیلم به وقت شام شد. در آن تبلیغات نیز حضور افرادی در هیبت عوامل گروه تروریستی داعش در یک مرکز خرید منجربه ترس مردم و انتقاد از این روش تبلیغاتی شده بود. برخی کاربران نسبت به شیوه تبلیغات محیطی «اوج» انتقاداتی وارد کردند.
 
پایان منوتو در پی افول اسپانسر صهیونیستی
 دست آخر اینکه، خبر تعطیلی قریب الوقوع شبکه «منوتو» پس از 14 سال تبلیغ سلطنت‌طلبی و فعالیت در صف اول جبهه فرهنگ‌ستیزی تکمیل حکایت شکست‌های متواتری بود که در بازوی رسانه‌ای جریان براندازی رخ داده است.
این شبکه تلویزیونی که تقریباً همزمان با تلویزیون «بی بی‌سی» فارسی و «صدای امریکا» و در اوج تنش‌های داخلی ایران و فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 با کارویژه سیاه‌نمایی و فضاسازی علیه نظام جمهوری اسلامی و در مقابل سفید‌شویی دوران پهلوی در لایه زیرین برنامه‌های سرگرمی آغاز به کار کرد، حالا اعلام کرده است که به دلیل «کاهش درآمد» و به تعبیر دقیق‌تر از دست دادن حمایت‌های مالی که از ترکیب حامیان انگلیسی، صهیونیستی و بهایی خود دریافت می‌کرد ناچار به تعطیلی شده است. مدیران «منوتو» در اطلاعیه خود برای اعلام ورشکستگی در حالی به «تداوم بی‌ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه» به عنوان عامل ناتوانی شان در تأمین مالی اشاره کرده‌اند که مشخص است درگیر شدن کارفرمایشان در جنگی که غافلگیرانه دچارش شده یکی از عوامل غیرقابل انکار این وضعیت بوده است. رژیم صهیونیستی این روزها اگر چه نهایت جنایت‌پیشگی خود را در کشتارغیرنظامیان فلسطینی به نمایش گذاشته اما کیست که نداند این جنگ چه تبعات اقتصادی وحشتناکی برای این رژیم کودک‌کش داشته است.
در مسیر تعطیلی قرار گرفتن یکی از بازوهای رسانه‌ای وابسته به تل‌آویو به اعتبار ترکش‌های جنگ غزه است که در ناتوانی امثال شبکه «منوتو» از مقابله با افکار عمومی که علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته به سرنوشت چنین عمال وطن ستیزی اصابت کرده است.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه
 - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲