آموزش

وزیر آموزش و پرورش:
باید به آشوب مدیریتی خاتمه دهیم
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند وزیر خوب کسی است که همانند شمشیر زن سامورایی چشم ببندد و با مهارت تمام سر مدیران قبلی را بزند، گفت: باید به این آشوب مدیریتی خاتمه دهیم.
به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در اولین همایش ملی «آموزش و پرورش، ارتقای بهره‌وری، چالش‌ها، راهبردها و راهکارها» که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: امروز بنده که برای ثبات مدیریت می‌کوشم، مورد سؤال هستم. تصور می‌کنیم مدیر خوب مدیری است که نسنجیده همه مدیران قبلی را عوض کند و مدیر جدید بیاورد. کسانی که خود را متخصص تعلیم و تربیت می‌دانند، می‌گویند نگاه کن به این وزیر که تا آمد ۳۰ نفر را عوض کرد و دیگری یک ماه است آمده بر سر کار ولی کسی را عوض نکرده است؛ باید از این آشوب‌زدگی مدیریتی رهایی یافت.صحرایی در بخش دیگر سخنان خود از آماده شدن شیوه نامه مسیر رشد معلمی ذیل نظام رتبه‌بندی معلمان خبرداد و تأکید کرد: آیین نامه یا شیوه‌نامه مسیر رشد معلمی آماده شده است اما من پیش از ابلاغ این آیین نامه، آن را به معلمان و پژوهشگران این حوزه ارائه می‌کنم تا اگر نکته‌ای دارند، بگویند.

مدارس ابتدایی شهر تهران امروز«غیر حضوری» است
با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت، کلاس‌های آموزشی پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی مدارس شهر تهران، امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) «غیر حضوری» و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
همچنین، براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع تحصیلی ممنوع است.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه
 - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲