صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

مرزبانی یک شهید دیگر
تقدیم امنیت کرد
 خبر اول اینکه، درگیری مسلحانه بامداد دوشنبه میان عناصر معاند با نیروهای مرزبانی در مرز سراوان، منجر به شهادت یک پلیس مرزبان شد. مطابق اعلام فرماندار سراوان، این درگیری در میل 184 بین «کشتگان و زیارت» مرز سراوان رخ داده و یک نفر از نیروهای مرزبانی به‌نام «مهدی نوری افشار» شهید و دو نفر سرباز مجروح شدند.گفتنی است حال عمومی سربازان جانباز مساعد گزارش شده است.

اجرای حکم مجازات 3 بمب‌گذار
در زاهدان
 خبر دیگر اینکه، مجازات عاملان بمب‌گذاری در چند منطقه زاهدان صبح دیروز اجرا شد. مطابق گزارش دادگستری استان سیستان و بلوچستان، متهمان از اعضای آموزش‌دیده گروهک تروریستی جیش الظلم بودند که در ۲ عملیات بمب‌گذاری در بلوار انقلاب زاهدان، بمب‌گذاری ناموفق در شهرستان زابل و ۲ عملیات بمب‌گذاری در کلانتری ۱۲ زاهدان مشارکت داشتند.

بودجه وطن‌فروشان قطع شد
شبکه قرار است تعطیل شود
 دست آخر اینکه،  به دنبال شکست تمام‌عیار پروژه اغتشاش و ناامن‌سازی ایران، گویا مأموریت شبکه منوتو هم از سوی حامیان پشت‌پرده، خاتمه یافته اعلام شده است. این شبکه بهایی- سلطنت‌طلب که دارای وابستگی به سرویس‌های امنیتی ضدایرانی است، به جای اذعان به این واقعیت، مدعی شد که به دلیل نداشتن منابع مالی به مأموریت خود پایان می‌دهد. مسئولان این شبکه همچنین مدعی شده اند که پیشتر، پول‌های لازم برای فعالیت را از راه تبلیغات کسب می‌کردند، اما شواهد نشان می‌دهد ناکامی در پیشبرد پروژه‌های براندازانه و ضدایرانی، دلیل قطع حمایت مالی سرویس‌های جاسوسی از این شبکه بوده است. این درحالی است که رقیب این شبکه ضدایرانی، یعنی اینترنشنال، از بیم قطع این جریان مالی پس از شکست در ناامن‌سازی ایران، تصمیم گرفت آنتن خود را به رژیم صهیونیستی بفروشد. از این‌رو به‌نظر می‌رسد برای ایران‌فروشی منوتو حتی خریدار هم پیدا نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی