صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و دو - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و دو - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر در خبر

ایرنا

 سومین جشنواره کئی‌پِلا که با هدف احیا و ترویج بخشی از فرهنگ غذایی مازندران و معرفی غذاهای کدوپایه این استان طراحی شد، از دوشنبه -۱۵ آبان- در بوستان ولایت ساری آغاز به کار کرد.

 

ایسنا

هاشم خوشنام، رئیس اداره ارزیابی و استاندارد اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از تهیه شاخص‌های یکپارچه پایش اهداف محیط‌زیستی در شهرداری تهران خبر داد.

 

ایرنا

مجلس شورای اسلامی شرکت‌های فولادی و سیمانی را مکلف به تأمین بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود در ایام پیک مصرف از طریق سوخت جامد مشتق‌شده از پسماندها کرد.

 

فارس

علیرضا مزینانی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران گفت: باتوجه به گزارش سازمان بازرسی کل کشور درخصوص تکالیف دستگاه‌ها در اجرای قانون هوای پاک، پس از بررسی موضوع مقرر شد گزارش مذکور از طریق استانداری در اختیار دبیرخانه قرار گیرد و سپس به تمام دستگاه‌های مرتبط ارسال و پس از بررسی، دستگاه‌ها گزارش اقدامات در این خصوص را ارائه کنند. وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام‌شده در زمینه نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی واسقاط ناوگان فرسوده در شش ماهه نخست سال‌جاری از جمله موضوعات بررسی شده در این نشست بود، گفت: مقرر شد گزارش ارائه شده از سوی نماینده معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، به همراه مستندات به صورت کامل و مکتوب به دبیرخانه به منظور جمع‌بندی نهایی گزارش تکالیف دستگاه‌های اجرایی در قانون هوای پاک ارسال شود.

جستجو
آرشیو تاریخی