صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

شهادت یک نیروی انتظامی در بمپور
در حمله تروریستی چهارشنبه شب به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور که در حال گشت زنی و تأمین امنیت و آرامش بودند، یک مدافع امنیت به شهادت رسید. به گزارش ایرنا، استوار دوم علی قربانی به درجه رفیع شهادت نائل و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور ظهر روز پنجشنبه در یادواره 218 شهید نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به عاملیت گروهک جیش العدل در حمله به واحد‌های گشت کلانتری 12 بمپور اظهار داشت: واحدهای گشت کلانتری 12 محمدان بمپور ‌در حال ‌گشت زنی و تأمین امنیت و آرامش مردم بودند که با گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ درگیر می‌شوند، در این درگیری و ترور ناجوانمردانه یک پلیس به شهادت می‌رسد و 4 نفر دیگر مجروح می‌شوند.
منطقه بمپور در مرکز استان سیستان و بلوچستان یکی از نقاطی است که گروهک‌های تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هر چند وقت یکبار در آنجا دست به عملیات تروریستی می‌زنند. سال گذشته نیز در تاریخ 4 بهمن 1401 اشرار مسلح به خودرو گشتی پاسگاه انتظامی شهرستان بمپور حمله کردند که در این حادثه تروریستی سروان مختار مؤمنی و ستوان سوم ابوذر امیدوار به شهادت رسیدند.
گفتنی است پس از انهدام جندالله، سرویس‌های خارجی ازجمله موساد برای نفوذ و خرابکاری در مناطق مرزی جنوب شرق کشور، از یک سو، گروهک‌های تروریستی مانند جیش العدل را سازماندهی و از سوی دیگر برای پر کردن خلأ عبدالمالک ریگی، چهره‌هایی مانند عبدالغفار نقشبندی را انتخاب کرده‌اند.
گروهک تروریستی جیش العدل در یکی از آخرین اقداماتش در عملیاتی بزدلانه از طریق حربه «امداد خواهی» مأموران بی‌دفاع راهور را به شهادت رساند.
جستجو
آرشیو تاریخی