صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هجده - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هجده - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

از گوشه و کنار ایران

 شهادت مأمور پلیس در چهارباغ
مأمور پلیس‌آگاهی ساوجبلاغ در جریان عملیات دستگیری یک سارق به شهادت رسید.
صبح دیروز در جریان اجرای نیابت قضایی برای دستگیری سارق در شهرستان چهارباغ، تیم سه‌نفره پلیس‌آگاهی ساوجبلاغ استان البرز به موقعیت محله مرغک اعزام شدند اما وقتی متهم حین رانندگی با یک دستگاه خودرو مزدا سفید‌رنگ فاقد پلاک مشاهده شد به سمت مأموران با یک قبضه سلاح‌کمری تیراندازی کرده و متواری شد. در اثر اصابت گلوله یکی از کارکنان به هویت گروهبان‌یکم «محمدرضا کوشکی» از ناحیه سر مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.
 پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمدرضا کوشکی» ساعت 9 صبح پنجشنبه ۱۱ آبان‌ از مقابل مسجد شهر کرمانشاه تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
 
راننده اتوبوس
 باعث جان باختن کارگر شهرداری شد
 کارگر شهرداری بر اثر برخورد اتوبوس بین‌شهری در پایانه مسافربری جان‌باخت.
یک منبع کارگری به ایلنا گفت: حادثه حوالی ساعت ۸ شب سه‌شنبه ۹آبان برای یک کارگر پاکبان در منطقه پایانه مسافربری اتفاق افتاده است. این کارگر شهرداری مشغول کار شبانه بود که یک دستگاه خودرو اتوبوس بین‌شهری با او برخورد کرد.
 کارگر فوت‌شده ۲۳ سال سابقه کار خدماتی در شهرداری ارومیه داشت و در محوطه ترمینال مسافربری ارومیه کار می‌کرد، از قرار معلوم وی بعد از جمع‌آوری پسماند، مشغول انتقال آنها از مقابل انبارهای توشه شرکت‌های مسافربری ارومیه به سطل زباله بود که با سهل‌انگاری و سرعت غیرمعمول راننده اتوبوس، دچار حادثه شد و جان باخت.
 
فرو ریختن سازه با وزش باد

سه کارگر در پروژه مجتمع رفاهی دهستان کشکسرای مرند براثر فروریختن سازه‌های فلزی دچار مصدومیت شدند.
 حادثه روز سه‌شنبه در مجتمع رفاهی مرند واقع در حوالی ضلع‌غربی جایگاه سوخت مسن در دهستان «کشکسرای» رخ داد و سه کارگر حین انجام کار بر اثر فروریختن سازه‌های فلزی دچار حادثه شدند.
گفته می‌شود؛ این حادثه به‌دنبال وزش باد اتفاق افتاده و سایر کارگران این پروژه رفاهی با صدای فروریختن سازه و اسکلت‌های فلزی بلافاصله محل کار خود را ترک کرده‌اند.
 
بخشش 10 زندانی محکوم به مرگ در گیلان
 ۱۰ محکوم به قصاص در استان گیلان با گذشت خانواده‌های مقتولان بخشیده شدند.
 رضا محمدی‌اصل، مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: با تلاش‌های مجموعه فرهنگی اداره کل زندان‌ها، مددکاران و همچنین سخاوتمندی و گذشت خانواده اولیای‌ دم و حضور مؤثر مقامات قضایی و ریش‌سفیدان، توانستیم بااستفاده از ظرفیت‌های لازم این زندانیان را به کانون اجتماع و خانواده بازگردانیم. وی افزود: بخشش این محکومان به قصاص که باید طی روزهای اخیر شاهد اجرای حکم آنها می‌بودیم، بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و گسترش این فرهنگ می‌تواند رمزی برای هم‌افزایی در جامعه باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی