صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و ده - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و ده - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبار

President.ir

برای صرفه‌جویی، تشویق در اولویت باشد نه تنبیه

رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انرژی گفت: نقش دادن به مردم و استفاده از راهکارهای تشویقی قبل از تدابیر تنبیهی به شکل مؤثرتر و سریع‌تری شما را به اهداف‌تان خواهد رساند. آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اهمیت موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی، اعضای شورا را به بررسی دقیق روند فعلی مصرف و ارائه سریع راهکارهای بهینه‌سازی مکلف کرد.

 

خانه ملت

تصاویر مظلومیت غزه
در تاریخ بی‌سابقه است

قالیباف رئیس مجلس در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با سفرای کشورهای اسلامی و دبیران سازمان‌های بین‌المللی گفت: تصاویری که این روزها از مظلومیت کودکان فلسطینی منتشر می‌شود در تاریخ جهان بی‌سابقه است. این لکه ننگ، از دامن غربی‌ها و هر دولت دیگری در هر کجای جهان که این صحنه‌ها را ببیند و دم بر نیاورد هرگز پاک نخواهد شد.

 

ایسنا

انتقاد اژه‌ای از ضعف کارشناسی برخی پرونده‌های قضایی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخی کارشناسی‌ها «شفاف»، «دقیق» و «امانت‌دارانه» نیستند، به کانون‌های کارشناسان رسمی دادگستری توصیه کرد که مقوله نظارت و آموزش‌های مبتنی بر تجهیزات هوشمند و فناورانه را در دستور کار خود قرار دهند تا نظم و انسجام کارشناسی‌های پرونده‌های قضایی هر چه بیشتر تقویت شود.

 

تسنیم

افتتاح مجتمع معدنی اورانیوم
در آذربایجان غربی

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در آیین عملیات اجرایی اکتشافات تکمیلی مجتمع معدنی و صنعتی اورانیوم دیلک وردی استان‌ آذربایجان غربی گفت: اکتشاف و استخراج مواد پرتوزا در سطح کشور جزو وظایف و محدوده کاری این سازمان است و با توجه به هدف‌گذاری تولید 20هزار مگاوات برق هسته‌ای، محقق شدن آن نیاز به عناصر مهم و سوخت هسته‌ای دارد که از معادن باید تهیه شود.

جستجو
آرشیو تاریخی