همسویی مقاومت عراق با مردم فلسطین

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌و‌گوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از اراده و توانمندی مقاومت عراق برای حمایت همه‌جانبه از مجاهدان غزه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، اکرم الکعبی در این مذاکره تلفنی تصریح کرد: «ما بر عهد و مواضع خود استواریم و به‌عنوان عضوی اساسی از محور مقاومت، به همراه کلیه نیروها و داشته‌هایمان در کنارتان خواهیم ایستاد.»
شیخ «اکرم الکعبی» ضمن تقدیر از دلاوری رزمندگان فلسطینی، اظهار داشت: «این پیروزی‌های بزرگ را به شما تبریک می‌گوییم. امت اسلامی را سربلند کردید و روحیه مردم را بالا بردید. به امید خدا شما پیروزید و درهم‌شکستگی دشمن واضح است». «زیاد النخاله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در این ارتباط تلفنی، شرایط مقاومت و روحیه مردم غزه را عالی توصیف کرد و افزود: «با وجود غرش جنگنده‌ها و تانک‌ها و هیاهوی رسانه‌ای دشمن، ما به ایستادگی در برابر اسرائیل ادامه می‎دهیم؛ زیرا این نبرد را تکلیفی الهی می‌دانیم.»
وی همچنین استمرار مبارزه و پایداری تا شکست دشمن را لازم دانست و پس از تشریح برخی جزئیات میدانی از جنگ غزه، خطاب به فرمانده عالی‌رتبه مقاومت عراق گفت: «ان‌شاءالله با تکیه بر نصرت پروردگار، دوشادوش یکدیگر، مسیر غلبه بر پروژه صهیونیستی را طی خواهیم کرد.»
جستجو
آرشیو تاریخی