خبر در خبر

ایرنا

علیرضا رحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط‌‌زیست شهر تهران گفت: همزمان با هفته فرهنگی تهران و در امتداد پویش مردمی بی‌زباله، صبح  پنجشنبه هفته گذشته، پویش مردمی «پاکسازی حاشیه رودخانه کن از زباله و پسماندهای ساختمانی» اجرا و حدود ۴ تن زباله جمع‌آوری شد.

 

میراث اریا

شصتمین دوره نمایشگاه «تی‌تی‌جی» ۲۰۲۳ ایتالیا با حضور نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در شهر ریمینی این کشور آغاز به کار کرد.

 

ایسنا

 پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با اشاره به یافته‌های یک نظرسنجی در پایانه‌های سطح شهر تهران گفت: بررسی‌ها نشان داد۴۰ درصد افرادی که از پایانه‌ها سفر می‌کنند کمتر از ۳۰ سال سن دارند و حدود ۳۰ درصد خانواده‌ها از طریق ترمینال‌ها سفر می‌کنند.

 

مهر

هدی انصاری، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان مبارکه گفت: سه بچه‌ سنجاب ایرانی که داخل شکاف تنه یک اصله صنوبر آشیانه داشتند، از واحد تولید پالت‌های چوبی در مبارکه سردرآوردند.

 

میراث آریا

محمدعلی محسنی‌بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، با اشاره به اینکه گردشگری یک کار تیمی است، گفت: در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ساخت بیمارستان برای ارائه خدمات لوکس به بیماران و گردشگران با مشکل مواجه هستیم که باید وزارتخانه‌های دیگر هم در توسعه گردشگری سلامت پای کار بیایند.

 

ایرنا

ابراهیم یعقوبی، فرماندار شهرستان چوار با تأکید بر اینکه رفع آلودگی‌های زیست‌محیطی پتروشیمی ایلام مطالبه بحق مردم این منطقه است، از اساتید دانشگاه برای ارائه راهکار علمی و عملی به منظور رفع مخاطرات زیست‌محیطی پساب مجتمع پتروشیمی ایلام دعوت کرد.

 

ایسنا

عزیز مصطفایی، مسئول ثبت میراث ناملموس کرمانشاه در حالی ‌که از تدوین پنج پرونده میراث ناملموس در این استان خبر داد، از نبود ردیف بودجه مستقل برای این میراث انتقاد کرد.

 

ایرنا

اقبال حمیدی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کردستان گفت: ۱۴ قطعه کبک وحشی در منزل شکارچی متخلف کشف و در دامان طبیعت‌ و زیستگاه‌های استان رهاسازی شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی